Bine ai venit, Audi TT coupe!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
AutoMarket a fost prezenta la lansarea noului Audi TT coupe in Romania, un eveniment sustinut la clubul Bamboo din Capitala de catre importatorul oficial Porsche Romania.
Tehnologie si traditie sunt cele doua cuvinte cu care poate fi caracterizat noul Audi TT. Acestea au fost cuvintele cu care Brent Valmar, presedintele Porsche Romania, si-a inceput discursul de lansare a noului model.
Lansarea avut loc la clubul Bamboo din Bucuresti si a purtat sigla unui eveniment monden. Prezenta unor personaje din media romaneasaca, celebre de altfel, sau a altior vedete ale societatii romanesti au dat evenimentului imaginea unei reuniuni a inaltei societati, adevaratele vedete, cele doua masini Audi TT, asteptand sub cearsafuri sa-si arate splendoarea.
Gazda lansarii a fost prezentatoarea TV, Mihaela Radulescu. Imbinarea dintre lansarea noului Audi TT si prezentarea de moda sustinuta de Catalin Botezatu subliniaza intentia celor de la Porsche Romania de a transmite subtil un mesaj clar: “ceea ce va prezentam aici, este imaginea luxului absolut si se numeste Audi TT”. Caracterul monden al evenimentului nu trebuie sa ne intunece judecata si sa nu vedem ca adevaratul show l-a dat prezenta noului Audi TT, care a lasat in urma eroii postmoderni si bijuteriile lor.
Tehnologie, traditie si design a mai adaugat Brent Valmar. O afirmatie cat se poate de adevarata, noul Audi TT fiind o capodopera de design. Liniile geometrice incorporeaza o puritate functionala, motivul principal al designului fiind cercul. In cazul noului TT, formele geometrice converg armonios una in alta. Plajonul mai jos si mai ingust este sustinut de montanti subtiri ce sunt asezati pe umerii lati si puternici ai caroseriei.
Principiul de baza a coroseriei poarta numele ASF - Audi Space Frame - tehnologie pentru caroseriile de aluminiu. Circa 69% din masa caroseriei este din aluminiu, ceea ce face ca Audi TT coupe sa aiba o caroserie cu o masa de doar 206 kg.
La capitolul motorizari exista doua motoare pe benzina, unul turbo cu patru cilindri si celalalt un V6 aspirat, ambele plasate transversal. Motorul turbo cu 4 cilindri dezvolta are 1.984 cmc. 2.0 TFSI are o putere de 200 cai si un cuplu maxim de 280 Nm. V6-ul dezvolta o putere de 250 cai la un cuplu de 320 Nm. Cutia de viteze - manuala sau automata - este disponibila in versiune cu sase trepte.
Sistemul de franare este dotat cu ESP cu setari sport. Jantele se gasesc in varianta optionala de 17 si 18 inch.La interior noile dotari cuprind vitezometru digital pe displayul informational al soferului. Interiorul este imbracat in piele Nappa, scaunele sunt sport si sunt amplasate mai jos decat la TT-ul precedent.
Va lasam sa admirati noul TT coupe!
Lansarea avut loc la clubul Bamboo din Bucuresti si a purtat sigla unui eveniment monden. Prezenta unor personaje din media romaneasaca, celebre de altfel, sau a altior vedete ale societatii romanesti au dat evenimentului imaginea unei reuniuni a inaltei societati, adevaratele vedete, cele doua masini Audi TT, asteptand sub cearsafuri sa-si arate splendoarea.
Gazda lansarii a fost prezentatoarea TV, Mihaela Radulescu. Imbinarea dintre lansarea noului Audi TT si prezentarea de moda sustinuta de Catalin Botezatu subliniaza intentia celor de la Porsche Romania de a transmite subtil un mesaj clar: “ceea ce va prezentam aici, este imaginea luxului absolut si se numeste Audi TT”. Caracterul monden al evenimentului nu trebuie sa ne intunece judecata si sa nu vedem ca adevaratul show l-a dat prezenta noului Audi TT, care a lasat in urma eroii postmoderni si bijuteriile lor.
Tehnologie, traditie si design a mai adaugat Brent Valmar. O afirmatie cat se poate de adevarata, noul Audi TT fiind o capodopera de design. Liniile geometrice incorporeaza o puritate functionala, motivul principal al designului fiind cercul. In cazul noului TT, formele geometrice converg armonios una in alta. Plajonul mai jos si mai ingust este sustinut de montanti subtiri ce sunt asezati pe umerii lati si puternici ai caroseriei.
Principiul de baza a coroseriei poarta numele ASF - Audi Space Frame - tehnologie pentru caroseriile de aluminiu. Circa 69% din masa caroseriei este din aluminiu, ceea ce face ca Audi TT coupe sa aiba o caroserie cu o masa de doar 206 kg.
La capitolul motorizari exista doua motoare pe benzina, unul turbo cu patru cilindri si celalalt un V6 aspirat, ambele plasate transversal. Motorul turbo cu 4 cilindri dezvolta are 1.984 cmc. 2.0 TFSI are o putere de 200 cai si un cuplu maxim de 280 Nm. V6-ul dezvolta o putere de 250 cai la un cuplu de 320 Nm. Cutia de viteze - manuala sau automata - este disponibila in versiune cu sase trepte.
Sistemul de franare este dotat cu ESP cu setari sport. Jantele se gasesc in varianta optionala de 17 si 18 inch.La interior noile dotari cuprind vitezometru digital pe displayul informational al soferului. Interiorul este imbracat in piele Nappa, scaunele sunt sport si sunt amplasate mai jos decat la TT-ul precedent.
Va lasam sa admirati noul TT coupe!
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
Producția auto din România a avut parte de o scădere de 2.5% în ultimele 11 luni, potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România. În luna noiembrie au fost produse la fel de multe mașini ca în aceeași lună de anul trecut. (09.12)
-
Dacia a anunțat oficial deschiderea comenzilor pentru noile versiuni actualizate ale lui Sandero și Sandero Stepway. Primele exemplare vor fi livrate în primul trimestru din 2026. (09.12)
-
Tesla Model 3 Standard, cea mai accesibilă versiune a modelului electric, este acum de vânzare și în România. Pe piața noastră, cea mai ieftină versiune a lui Tesla Model 3 propune un preț de pornire de 36.990 euro. (05.12)
-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Mercedes-Benz GLB. Urmașul electric al lui EQB are o autonomie de 630 kilometri

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru































Comentarii (0)