Bine ai venit, Audi TT coupe!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
AutoMarket a fost prezenta la lansarea noului Audi TT coupe in Romania, un eveniment sustinut la clubul Bamboo din Capitala de catre importatorul oficial Porsche Romania.
Tehnologie si traditie sunt cele doua cuvinte cu care poate fi caracterizat noul Audi TT. Acestea au fost cuvintele cu care Brent Valmar, presedintele Porsche Romania, si-a inceput discursul de lansare a noului model.
Lansarea avut loc la clubul Bamboo din Bucuresti si a purtat sigla unui eveniment monden. Prezenta unor personaje din media romaneasaca, celebre de altfel, sau a altior vedete ale societatii romanesti au dat evenimentului imaginea unei reuniuni a inaltei societati, adevaratele vedete, cele doua masini Audi TT, asteptand sub cearsafuri sa-si arate splendoarea.
Gazda lansarii a fost prezentatoarea TV, Mihaela Radulescu. Imbinarea dintre lansarea noului Audi TT si prezentarea de moda sustinuta de Catalin Botezatu subliniaza intentia celor de la Porsche Romania de a transmite subtil un mesaj clar: “ceea ce va prezentam aici, este imaginea luxului absolut si se numeste Audi TT”. Caracterul monden al evenimentului nu trebuie sa ne intunece judecata si sa nu vedem ca adevaratul show l-a dat prezenta noului Audi TT, care a lasat in urma eroii postmoderni si bijuteriile lor.
Tehnologie, traditie si design a mai adaugat Brent Valmar. O afirmatie cat se poate de adevarata, noul Audi TT fiind o capodopera de design. Liniile geometrice incorporeaza o puritate functionala, motivul principal al designului fiind cercul. In cazul noului TT, formele geometrice converg armonios una in alta. Plajonul mai jos si mai ingust este sustinut de montanti subtiri ce sunt asezati pe umerii lati si puternici ai caroseriei.
Principiul de baza a coroseriei poarta numele ASF - Audi Space Frame - tehnologie pentru caroseriile de aluminiu. Circa 69% din masa caroseriei este din aluminiu, ceea ce face ca Audi TT coupe sa aiba o caroserie cu o masa de doar 206 kg.
La capitolul motorizari exista doua motoare pe benzina, unul turbo cu patru cilindri si celalalt un V6 aspirat, ambele plasate transversal. Motorul turbo cu 4 cilindri dezvolta are 1.984 cmc. 2.0 TFSI are o putere de 200 cai si un cuplu maxim de 280 Nm. V6-ul dezvolta o putere de 250 cai la un cuplu de 320 Nm. Cutia de viteze - manuala sau automata - este disponibila in versiune cu sase trepte.
Sistemul de franare este dotat cu ESP cu setari sport. Jantele se gasesc in varianta optionala de 17 si 18 inch.La interior noile dotari cuprind vitezometru digital pe displayul informational al soferului. Interiorul este imbracat in piele Nappa, scaunele sunt sport si sunt amplasate mai jos decat la TT-ul precedent.
Va lasam sa admirati noul TT coupe!
Lansarea avut loc la clubul Bamboo din Bucuresti si a purtat sigla unui eveniment monden. Prezenta unor personaje din media romaneasaca, celebre de altfel, sau a altior vedete ale societatii romanesti au dat evenimentului imaginea unei reuniuni a inaltei societati, adevaratele vedete, cele doua masini Audi TT, asteptand sub cearsafuri sa-si arate splendoarea.
Gazda lansarii a fost prezentatoarea TV, Mihaela Radulescu. Imbinarea dintre lansarea noului Audi TT si prezentarea de moda sustinuta de Catalin Botezatu subliniaza intentia celor de la Porsche Romania de a transmite subtil un mesaj clar: “ceea ce va prezentam aici, este imaginea luxului absolut si se numeste Audi TT”. Caracterul monden al evenimentului nu trebuie sa ne intunece judecata si sa nu vedem ca adevaratul show l-a dat prezenta noului Audi TT, care a lasat in urma eroii postmoderni si bijuteriile lor.
Tehnologie, traditie si design a mai adaugat Brent Valmar. O afirmatie cat se poate de adevarata, noul Audi TT fiind o capodopera de design. Liniile geometrice incorporeaza o puritate functionala, motivul principal al designului fiind cercul. In cazul noului TT, formele geometrice converg armonios una in alta. Plajonul mai jos si mai ingust este sustinut de montanti subtiri ce sunt asezati pe umerii lati si puternici ai caroseriei.
Principiul de baza a coroseriei poarta numele ASF - Audi Space Frame - tehnologie pentru caroseriile de aluminiu. Circa 69% din masa caroseriei este din aluminiu, ceea ce face ca Audi TT coupe sa aiba o caroserie cu o masa de doar 206 kg.
La capitolul motorizari exista doua motoare pe benzina, unul turbo cu patru cilindri si celalalt un V6 aspirat, ambele plasate transversal. Motorul turbo cu 4 cilindri dezvolta are 1.984 cmc. 2.0 TFSI are o putere de 200 cai si un cuplu maxim de 280 Nm. V6-ul dezvolta o putere de 250 cai la un cuplu de 320 Nm. Cutia de viteze - manuala sau automata - este disponibila in versiune cu sase trepte.
Sistemul de franare este dotat cu ESP cu setari sport. Jantele se gasesc in varianta optionala de 17 si 18 inch.La interior noile dotari cuprind vitezometru digital pe displayul informational al soferului. Interiorul este imbracat in piele Nappa, scaunele sunt sport si sunt amplasate mai jos decat la TT-ul precedent.
Va lasam sa admirati noul TT coupe!
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
Maserati Grecale Folgore, versiunea electrică a SUV-ului de performanță, poate fi cumpărat acum și în România. Pentru această versiune prețul de pornire este de 122.000 de euro. (23.04)
-
Mercedes-AMG ONE, hypercar-ul cu tehnologie de Formula 1, este acum expus în Galeria Țiriac Collection. Modelul de performanță va putea fi admirat de către vizitatori începând din acest sfârșit de săptămână. (20.04)
-
Noul Lexus LBX, cel mai mic model din portofoliul niponilor, a ajuns în România. SUV-ul a fost prezentat în cadrul unui eveniment special, la care am luat și noi parte. Prețurile pornesc de la 38.200 de euro cu TVA inclus. (18.04)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)