- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul german de automobile a publicat prima imagine oficială cu noul T-Roc pe paginile sale de socializare. Debutul este programat pentru Salonul Auto de la Munchen. (19.08)
-
Constructorul german de automobile a publicat primele informații și imagini cu noul M850i Edition M Heritage, o ediție de adio care marchează "pensionarea" Seriei 8. Aceasta va fi produsă în doar 500 de exemplare, disponibile pe anumite piețe globale. (18.08)
-
Constructorul din Sant'Agata Bolognese a prezentat noul Fenomeno. Cel mai puternic model cu motor V12, al mărcii italiene, va fi produs în doar 29 de exemplare. (18.08)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
-
Lexus a prezentat în premieră mondială noul Sport Concept
-
Imagine nouă cu viitorul concept Skoda Vision O: prezentare la Munchen
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Renault Twingo electric de serie
-
Noul Shelby Super Snake-R: motor V8 de 850 cai putere
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Black Turbo - ediţie specială pentru noul VW Beetle în SUA
Yuppi!!!
Beatle-ul anterior era de fapt un G4 care inca a pastrat sechelele de la sistemul de franare prezente inca de la G3,sistem ce s-a schimbat senificativ abia de la G6 (sau noul Beatle,cum vrei sa-i spui).
Ti-o poate spune orice mecanic obiectiv de la VW...
Dar dc tie iti plac etrierele rosii ca te scutesc de o "tziganeala" suplimentara,treaba ta.
PS: Discurile astea imi aduc aminte de un alt post de pe Automarket unde ne era prezentat un A8 cu jante pe 16' ... Vorba ta,doar nu se pun acuma sa faca N-spe sisteme diferite :))
Si ai bagat in discutie etrierele rosii care chiar dau foarte bine atata timp cat nu sunt capacele de plastic sau vopsite cu pensula pe un logan... vezi ca tot ce inseamna GTI are etrierele rosii, fac parte din elementele "iconice" ale unui GTI...
Dar adevarul este ca daca nu e prius...nimic nu e
Dar dc niciodata nu ai incercat "sa-i dai cox" pe niste viraje sau sa ai ocazia sa cobori o panta suficient de lunga,nu ai cum sa observi lucrul acesta...
PS: Dc ai sa mergi intr-un Showroom VW si ai sa intrebi (legitim dealtfel) care este diferenta dintre G5 si G6, consultantul iti va zice din prima (fara exceptie) despre sistemul de franare imbunatatit si ca semnalizarea din oglinzi are doua leduri in plus :)) (aici cu ledurile am glumit,dar mai sti?...)
Cat despre consultantii VW... mai bine sa nu discutam... zic numai ca au un caracter aparte baietii :p
Doar nu ai fi vrut frane de ceramica sau carbon pe masinutele astea !?
@ LauCalin
Franele de pe anumite Golf-uri 4 sunt slabute chiar si in utilizare relativ normala. In utilizare sport deja poti spune ca ai probleme.
Pe de alta parte, exista un Golf 4 care are niste frane...beton e putin spus...ce are masinuta aia mai gasesti pe la Bentley, Rolls-Royce si cele mai performante modele de la BMW si Mercedes...