BMW Z4 tunat, Roadster si Coupe
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Germanii de la AC Schnitzer au relizat un kit special pentru versiunile Roadster si Coupe ale modelului Z4.
Dupa ce au scos versiunile “M” pentru Z4 Coupe si Z4 Roadster, baietii de la BMW au avut parte de o surpriza. Tunerii de la AC Schnitzer au avut o preocupare speciala numita Z4.
Tunerii germani au prezentat ultimele lor interpretari pe tema Z4, AC Schnitzer ACS4 Roadster si AC Schnitzer ACS4 Coupe. Redesenarea a avut loc de la componentele suspensiilor si versiunile de cauciucuri pana la crearea unei aerodinamici speciale si la un design interior exclusivist.
Designul aerodinamic a fost realizat dupa principiul compatibilitatii reciproce intre ACS4 Coupe si ACS4 Roadster cu versiunile “M” pentru aceste modele. Pentru a oferi o dinamica superioara condusului modelelor Roadster si Coupe, AC Schnitzer a modificat raportul axei posterioare, asigurand o imbunatire consinderabila a acceleratiei.
Caroseria realizata complet din otel special cromat creeaza o vibratie sonora mai puternica atunci cand masina se afla in mers. Schimbarile substantiale ale acceleratiei au determinat o imbunatire a sistemului de franare din partea frontala. Cei de la Schnitzer au folosit suspensii sportive, de curse, atat pentru Coupe cat si pentru Roadster. Kit-ul extern a urmarit conceptul caracteristic sportivelor. Spoilerele frontale sunt din carbon si au suporturi din aluminiu cromat. Impreuna cu grila frontala cromata, aceste elemente dau modelelor o infatisare retro si asigura o aspiratie superioara a aerului, ceea ce ridica performantele motorului de 3.2 litri.
AutoMarket va ofera o galerie foto (alb-negru) cu AC Schnitzer ACS4 Roadster si AC Schnitzer ACS4 Coupe.
Tunerii germani au prezentat ultimele lor interpretari pe tema Z4, AC Schnitzer ACS4 Roadster si AC Schnitzer ACS4 Coupe. Redesenarea a avut loc de la componentele suspensiilor si versiunile de cauciucuri pana la crearea unei aerodinamici speciale si la un design interior exclusivist.
Designul aerodinamic a fost realizat dupa principiul compatibilitatii reciproce intre ACS4 Coupe si ACS4 Roadster cu versiunile “M” pentru aceste modele. Pentru a oferi o dinamica superioara condusului modelelor Roadster si Coupe, AC Schnitzer a modificat raportul axei posterioare, asigurand o imbunatire consinderabila a acceleratiei.
Caroseria realizata complet din otel special cromat creeaza o vibratie sonora mai puternica atunci cand masina se afla in mers. Schimbarile substantiale ale acceleratiei au determinat o imbunatire a sistemului de franare din partea frontala. Cei de la Schnitzer au folosit suspensii sportive, de curse, atat pentru Coupe cat si pentru Roadster. Kit-ul extern a urmarit conceptul caracteristic sportivelor. Spoilerele frontale sunt din carbon si au suporturi din aluminiu cromat. Impreuna cu grila frontala cromata, aceste elemente dau modelelor o infatisare retro si asigura o aspiratie superioara a aerului, ceea ce ridica performantele motorului de 3.2 litri.
AutoMarket va ofera o galerie foto (alb-negru) cu AC Schnitzer ACS4 Roadster si AC Schnitzer ACS4 Coupe.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tuning
-
Irmscher, compania germană de tuning, a prezentat mai multe imagini prelucrate digital cu un Opel Astra modificat de aceasta. Modelul compact ar putea fi produs în serie limitată, iar acesta va primi o caroserie modificată, precum și un motor care să dezvolte 260 de cai putere. (02.04)
-
Compania de tuning Brabus a dezvăluit oficial noul 930 S. Noul model este bazat pe Mercedes-AMG S63 E-Performance și primește un propulsor hibrid care dezvoltă în total 930 de cai putere. (17.03)
-
Cei de la Larte Design au dezvoltat un pachet de tuning pentru BMW XM. Acesta costă 42.000 de euro și este, de departe, cel mai ambițios proiect al nemților. (27.12)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)