BRABUS la GL-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
BRABUS a realizat un kit tuning pentru GL-Klasse. Un kit care subliniaza eleganta si sportivitatea modelelor Mercedes-Benz
Celebrii tuneri de la BRABUS au realizat un design elegant si un motor mai puternic pentru Mercedes GL-Klasse.
Pentru GL 320 CDI specialistii de la BRABUS au dezvoltat un kit D6 (III) PowerXtra care este compatibil cu dieselul standard si are emisie conforma cu normele Euro IV. Puterea motorului a ajuns la 272 de cai, acceleratia de la 0 la 100 km/h realizandu-se in 8,9 secunde fata de 9,5 pentru varianta de serie. Viteza maxima a crescut de la 210 km/h la 218 km/h.
Pentru GL 500, tunerul german a imbunatatit motorul de la 419 la 462 cai putere. Cu un V8 a carui capacitate a fost marita de la 5,6 la 6,1 litri, modelul ajunge sa atinga 100 km/h in 6 secunde si are o viteza maxima de 255 km/h.
La capitolul design, BRABUS ofera un pachet cu multe elemente sportive. Modificarile in partea frontala au oferit un dinamism superior si o stabilitate direct proportionala cu vitezele mai ridicate.
Imbunatatirea aerodinamicii a fost principala preocupare pentru exterior. In partea din spate s-au efectuat modificari la spoilere. Jantele au fost marite de la 18 la 22 inch iar discurile de frana au o dimensiune de 355 x 28 mm.
Si in interior s-au efectuat modificari care ofera o eleganta mai mare si o siguranta sporita, materialele folosite fiind de cea mai mare calitate. Scaunele au fost prevazute cu un sistem de console pentru a mari protectia spatelui pasagerilor.
Pentru GL 320 CDI specialistii de la BRABUS au dezvoltat un kit D6 (III) PowerXtra care este compatibil cu dieselul standard si are emisie conforma cu normele Euro IV. Puterea motorului a ajuns la 272 de cai, acceleratia de la 0 la 100 km/h realizandu-se in 8,9 secunde fata de 9,5 pentru varianta de serie. Viteza maxima a crescut de la 210 km/h la 218 km/h.
Pentru GL 500, tunerul german a imbunatatit motorul de la 419 la 462 cai putere. Cu un V8 a carui capacitate a fost marita de la 5,6 la 6,1 litri, modelul ajunge sa atinga 100 km/h in 6 secunde si are o viteza maxima de 255 km/h.
La capitolul design, BRABUS ofera un pachet cu multe elemente sportive. Modificarile in partea frontala au oferit un dinamism superior si o stabilitate direct proportionala cu vitezele mai ridicate.
Imbunatatirea aerodinamicii a fost principala preocupare pentru exterior. In partea din spate s-au efectuat modificari la spoilere. Jantele au fost marite de la 18 la 22 inch iar discurile de frana au o dimensiune de 355 x 28 mm.
Si in interior s-au efectuat modificari care ofera o eleganta mai mare si o siguranta sporita, materialele folosite fiind de cea mai mare calitate. Scaunele au fost prevazute cu un sistem de console pentru a mari protectia spatelui pasagerilor.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Germanii de la ZF aniversează 60 de ani de inovație în domeniul transmisiilor automate. În tot acest timp, compania a produs peste 35 de milioane de transmisii automate. (09.12)
-
Polestar a anunțat oficial că va introduce asistentul Google Gemini pe toate modelele sale începând din 2026. Primul model care va primi acest asistent bazat pe inteligența artificială va fi Polestar 5. (20.11)
-
Ford va introduce sistemul de conducere autonomă BlueCruise pentru 4 modele noi vândute pe piața europeană. Astfel, modelele Puma, Puma Gen-E, Kuga și Ranger PHEV vor putea fi dotate cu BlueCruise din primăvara lui 2026. (13.11)
-
UE va permite condiționat vânzarea mașinilor noi cu motoare termice și după 2035

-
Primele imagini cu noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact va ajunge acum și în Europa

-
Noua Toyota GR GT este aici: motor V8 hibrid de 650 CP

-
Ford Puma Gen-E, cea mai vândută mașină electrică în România, în noiembrie

-
Mercedes-Benz: imagini noi cu viitoarea Clasa G decapotabilă

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)