Cadillac XLR-V: cabrio supersport
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce acum cateva zile v-am facut cunostinta cu versiunea supralimentata V a lui Cadillac STS, constructorul american continua pe aceeasi linie si ne prezinta XLR-V, specie sportiva derivata direct din roadsterul originar din State.
Asa cum este normal, dimensiunile nu se schimba in raport cu versiunea clasica de serie (4510 mm lungime, 1836 mm latime), masa proprie a modelului avand insa de suferit. Deoarece elementele noi adaugate motorului si partilor interioara si exterioara trag la cantar, XLR-V are cu 75 de kilograme mai mult decat XLR. Dar pentru ca exista si cealalta parte a monedei, noul motor Northstar SC V8 de 4.4 litri aducand in peisaj 450 CP/6400 rpm si un cuplu 561 Nm/3900 rpm. Puterea este transmisa rotilor din spate printr-o cutie automata cu sase rapoarte. Peformante: mai putin de 5 secunde pentru 0-100 km/h si 275 km/h viteza maxima. Si toate acestea in conditiile in care consumul mediu mixt declarat este de 14.9 litri/100 km.
Si pentru ca atunci cand vorbim de o versiune sport in adevaratul sens al cuvantului trebuie adusa in discutie si partea exterioara.
Grila frontala metalica de tip fagure este regasita si pe XLR-V, la fel ca spoilerul-fata care gazduieste noi guri de aer pentru aerisirea franelor. Jantele de 19 inch si discurile de frana ventilate sar si ele in ochi iar gama de nuante disponibile se opreste la trei bucati: rosu metalizat, negru si argintiu. Interiorul se remarca prin faptul ca instrumentarul de pe bord este semnat Bvulgari.Pretul lui XLR-V va fi, in momentul lansarii, de circa 95.000 de euro.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mazda a publicat primele imagini oficiale cu noua generație CX-5. Noul model va fi disponibil cu două motorizări și va fi primul model Mazda oferit cu noul motor pe benzină Skyactiv-Z. (01.07)
-
Ferrari a dezvăluit oficial noul 296 GT3 Evo, mașina cu care va concura în campionatele sub egida regulamentului GT3 începând din 2026. Noul model de competiție este o evoluție a actualului 296 GT3. (30.06)
-
Lancia a lansat oficial noul Ypsilon HF, versiunea cea mai puternică a modelului. Noul hot hatch italian este electric și are 280 de cai putere. Totodată, Lancia a lansat și noua echipare HF Line pentru versiunea obișnuită. (26.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Comentarii (0)