Cadillac XLR-V: cabrio supersport

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 03.05.2007
Cadillac continua sa lanseze versiuni V ale modelelor sale. De aceasta data este randul cabrioletului XLR.

Dupa ce acum cateva zile v-am facut cunostinta cu versiunea supralimentata V a lui Cadillac STS, constructorul american continua pe aceeasi linie si ne prezinta XLR-V, specie sportiva derivata direct din roadsterul originar din State.

Asa cum este normal, dimensiunile nu se schimba in raport cu versiunea clasica de serie (4510 mm lungime, 1836 mm latime), masa proprie a modelului avand insa de suferit. Deoarece elementele noi adaugate motorului si partilor interioara si exterioara trag la cantar, XLR-V are cu 75 de kilograme mai mult decat XLR. Dar pentru ca exista si cealalta parte a monedei, noul motor Northstar SC V8 de 4.4 litri aducand in peisaj 450 CP/6400 rpm si un cuplu 561 Nm/3900 rpm. Puterea este transmisa rotilor din spate printr-o cutie automata cu sase rapoarte. Peformante: mai putin de 5 secunde pentru 0-100 km/h si 275 km/h viteza maxima. Si toate acestea in conditiile in care consumul mediu mixt declarat este de 14.9 litri/100 km.

Si pentru ca atunci cand vorbim de o versiune sport in adevaratul sens al cuvantului trebuie adusa in discutie si partea exterioara.

Grila frontala metalica de tip fagure este regasita si pe XLR-V, la fel ca spoilerul-fata care gazduieste noi guri de aer pentru aerisirea franelor. Jantele de 19 inch si discurile de frana ventilate sar si ele in ochi iar gama de nuante disponibile se opreste la trei bucati: rosu metalizat, negru si argintiu. Interiorul se remarca prin faptul ca instrumentarul de pe bord este semnat Bvulgari.

Pretul lui XLR-V va fi, in momentul lansarii, de circa 95.000 de euro.

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru