Cerberus reface dream team-ul Chrysler
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Se pare ca Cerberus reface echipa de vis de la Chrysler. Fondul de investitii care a preluat Chrysler l-a readus pe fostul sef al designului, Tom Gale, inapoi la companie.
Tom Gale este omul din spatele filosofiei de design de la Chrysler de la inceputul anilor '90. Gale este omul creditat cu readucerea la viata a modelelor Viper, Prowler, PT Cruiser sau 300M.
Tom Gale si-a inceput activitatea la Chrysler in 1968 ca inginer, dupa care a trecut la departamentul de design. Aceasta miscare venita din partea celor de la Cerberus ne arata ca fondul are intentii mari la Chrysler, iar revigorarea echipei de succes este primul pas catre relansarea companiei.
Tom Gale va face parte din echipa de consultanta de la Chrysler si se va ocupa de probleme legate de design.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Porsche sărbătorește anul acesta 60 de ani de la debutul primului model 911 Targa. Acesta a apărut pentru prima dată în 1965 la salonul auto de la Frankfurt, iar de atunci bara Targa a devenit un element simbolic în istoria Porsche. (30.08)
-
Formula 1 revine după pauza de vară în acest weekend, iar la Marele Premiu al Olandei va fi prezentată o mașină nouă în fruntea plutonului. Este vorba despre un Safety Car diferit, adică noul Aston Martin Vantage S. (30.08)
-
Ford recheamă aproape 500.000 de vehicule care ar putea fi predispuse la scurgeri de lichid de frână. Constructorul auto a emis o notificare către dealeri, invocând un defect al sistemului de frânare, potrivit Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). (29.08)
-
Horse Powertrains produce un nou motor de 1.2 litri mild-hybrid cu GPL în România
-
Noi imagini de pe șantierul Autostrăzii Moldovei. Pe tronsonul Ploiești-Buzău s-ar putea circula chiar în 2025
-
Seducție
-
Volvo lansează noul XC70: versiune PHEV cu autonomie electrică de peste 200 km
-
Noua generație Volkswagen T-Roc: design nou și, în premieră, motorizări hibride
De aceea truckurile sunt facute in Mexic si masinile mici in China sau Canada.
Muncitori americani si-au taiat creanga de sub picioare si multi din ei s-au transferat la Toyota sau Honda unde nu sunt sindicate si conditiile de munca sunt excelente.
Timpul va spune cum aceasta dilema va fi rezolvata.