Chrysler a pierdut 1.111 $ pe masina
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nu este un secret ca cei trei giganti din Detroit au probleme serioase, asa cum nu este un secret ca producatorul Chrysler trece printr-o perioada si mai dificila.
O analiza efectuata asupra masinilor construite de grupul Chrysler, a relevat ca in anul 2006 americanii au pierdut 1.111 dolari pe fiecare unitate in parte. Cauzele acestui lucru tin de costurile prea mari ale procesului de productie, de designul si mecanica deficitare a modelelor Chrysler si de consumul ridicat al modelelor care afecteaza semnificativ vanzarile in Statele Unite.
Pentru a realiza cat de dezastruos a fost 2006 pentru Chrysler, trebuie sa spunem ca in 2005, compania a reusit sa scoata un avantaj de 144 de dolari pe fiecare masina in parte. In prezent, Chrysler trece printr-un proces de redescoperire a identitatii si de reorganizare interna.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Americanii de la J.D. Power au publicat cel mai recent top al fiabilității mărcilor din industria auto. 2025 U.S. Initial Quality Study plasează Lexus și Nissan pe primele două locuri, în timp ce Audi se află la coada clasamentului. (01.07)
-
BMW M2 CS, noul model de performanță al bavarezilor, se bucură de o cerere peste așteptări. Din acest motiv, marca germană va mări producția noului model pentru a face față cererii „uriașe.” (01.07)
-
Ford Transit împlinește 60 de ani de existență în 2025. De-a lungul celor 6 decenii de producție, Transit s-a dovedit a fi cel mai popular model utilitar al mărcii americane și este în continuare un model de succes. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Masinile s-au vandut mai ieftin si strazile sunt pline de noi Chrysler si Dodge. Au avut un succes asa de mare ca stocurile se cam golisera cand au vandut cateva luni la "costul de fabricatie". Daca Logan s-ar vinde cu 1000 mai butin ar fi bine sau rau?
Daca MBZ si BMW ar scade preturile cu 10 - 20% cum ar fi?
Investitori care "au pierdut" profitul de fapt si-au dedus de la impozite pierderile respective.
Societatea absoarbe pierderile.