Citroen, cel mai "verde"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Surpriza, japonezele au fost invinse la capitolul masini nepoluante. Constructorul francez Citroen a castigat premiul pentru cel mai nepoluant producator de masini.
Citroen este constructorul care a primit locul intai pentru anul 2006 in cadrul premiilor GreenFleet. Constructorul francez i-a devansat pe rivalii japonezi de la Toyota si Honda.
Premiile GreenFleet sunt concepute pentru a incuraja reducerea emisiei de carbon a vehiculelor sau promovarea sistemelor tehnologice care duc la acest rezultat. Juriul care acorda premiile este format din reprezentanti ai Institute of Car Fleet Management, The Low Carbon Vehicle Partnership si ai revistei GreenFleet, sigura revista auto dedicata protejarii mediului inconjurator.
Sarah Cowell, editor la revista GreenFleet a declarat ca ”Politica companiei Citroen de a dezvolta si produce masini cu o emisie mica de carburanti a dus la castigarea acetui premiu”.
Citroen este unul dintre producatorii auto care ofera masini cu o emisie cat mai mica de carburanti. O inovatie majora adusa de Citroen este sistemul Stop & Start folosit pe noile modele ale producatorului. Sistemul reduce emisia de carburanti mai ales in mediul urban. De asemenea, pe versiunile diesel, Citroen foloseste Diesel Particulate Filter System, care reduce nivelul particolelor emise.
Premiile GreenFleet sunt concepute pentru a incuraja reducerea emisiei de carbon a vehiculelor sau promovarea sistemelor tehnologice care duc la acest rezultat. Juriul care acorda premiile este format din reprezentanti ai Institute of Car Fleet Management, The Low Carbon Vehicle Partnership si ai revistei GreenFleet, sigura revista auto dedicata protejarii mediului inconjurator.
Sarah Cowell, editor la revista GreenFleet a declarat ca ”Politica companiei Citroen de a dezvolta si produce masini cu o emisie mica de carburanti a dus la castigarea acetui premiu”.
Citroen este unul dintre producatorii auto care ofera masini cu o emisie cat mai mica de carburanti. O inovatie majora adusa de Citroen este sistemul Stop & Start folosit pe noile modele ale producatorului. Sistemul reduce emisia de carburanti mai ales in mediul urban. De asemenea, pe versiunile diesel, Citroen foloseste Diesel Particulate Filter System, care reduce nivelul particolelor emise.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Mediu
-
Un studiu realizat de institutul european Transport and Environment arată că mașinile cu motoare hibride plug-in emit de 4 ori mai mult dioxid de carbon comparativ cu datele oficiale WLTP. De asemenea, emisiile mașinilor cu motoare pur termice sunt mai mari în realitate cu 20% față de datele raportate de producători. (17.10)
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma

-
Skoda 1000 MBX reinterpretată pentru era modernă. A fost unul dintre cele mai rare modele ale mărcii

-
Versiune Plug-in Hybrid pentru BYD Atto 2 în Europa: 1.020 km autonomie combinată

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (1)