Constructorii chinezi ar putea lipsi de la Salonul Auto de la Paris
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Deşi Salonul Auto de la Paris se apropie cu paşi mari de debutul oficial, constructorii chinezi nu se prea înghesuie la Mondial d'Automobile. Deşi vorbim de cel mai mare eveniment auto european, asiaticii lipsesc cu desăvârşire, cel puţin până în acest moment.
O publicaţie franceză mărturiseşte că pe listele de prezenţă ale organizatorilor, constructorii din Ţara Marelui Zid lipsesc, deşi în anii trecuţi, nume sonore din zonă, cum ar fi Great Wall Motors, Chery sau Landwind, au confirmat prezenţa şi şi-au asigurat un stand cu vizibilitate bună. Mai mult decât atât, atunci când la Detroit absentau numele mari din industrie, chinezii au dat năvală pe Tărâmul Făgăduinţei.
Gestul chinezilor este cu atât mai surprinzător, cu cât fiecare ediţie a salonului parizian adună anual aproximativ 1.5 milioane de vizitatori. Chiar dacă vorbim despre un public european în mare parte, există suficient interes şi pentru modelele asiaticilor.
via | autosblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma

-
Skoda 1000 MBX reinterpretată pentru era modernă. A fost unul dintre cele mai rare modele ale mărcii

-
Versiune Plug-in Hybrid pentru BYD Atto 2 în Europa: 1.020 km autonomie combinată













Dar nu-i nici o problema: vor veni chinezi multi cu aparate de filmat performante care sunt "pasionati de masini" pana in maduva oaselor...
k au numai cutii de conserve.