Corolla Verso a fost remodelat usor
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa patru ani de cariera pe pietele lumii si dupa ce a ajuns la o cifra de vanzari anuala de 100.000 de unitati in Europa, Toyota Corolla Verso, propunerea japonezilor in segmentul monovolumelor compacte, se innoieste.
Insa, asa cum ii sta bine unui model pentru care succesul nu este strain, Corolla Verso nu s-a innoit revolutionar din punct de vedere estetic. Noul design a fost creat de Centrul de Creatie Toyota din Franta si reprezinta, astfel, un facelift usor, care inseamna schimbari ale grilei, ale spoilerelor si ale formei blocurilor optice. Imaginile de interior lipsesc deocamdata din setul prezentat de Toyota, insa aflam din comunicatul de presa ca vom avea de-a face cu patru niveluri de echipare (Terra, Luna, Sol si Premium Active) si cu noi elemente de confort interior, cum sunt clima bi-zona, sistemul audio cu MP3 si bluetooth si pachetul de asistare la manevrele de parcare. Motorizarile raman aceleasi.
Faceliftul lui Corolla Verso este programat sa apara pe pietele europene peste circa doua luni.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Lamborghini a dezvăluit prima imagine oficială cu cel mai puternic model de serie produs vreodată. Noul model se numește Fenomeno și urmează să fie dezvăluit oficial în august. (01.07)
-
Mazda a publicat primele imagini oficiale cu noua generație CX-5. Noul model va fi disponibil cu două motorizări și va fi primul model Mazda oferit cu noul motor pe benzină Skyactiv-Z. (01.07)
-
Ferrari a dezvăluit oficial noul 296 GT3 Evo, mașina cu care va concura în campionatele sub egida regulamentului GT3 începând din 2026. Noul model de competiție este o evoluție a actualului 296 GT3. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Comentarii (0)