Dacia nu a atins cota de piata pentru Romania
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Automobile Dacia nu a atins deocamdata cota de piata minima stabilita pentru Romania, nivel la care rentabilitate companiei ar putea fi afectata, a declarat astazi vicepresedintele companiei, Constantin Stroe, citat de Mediafax.
"Dacia are in prezent o cota de 33% din piata locala si nu a atins inca nivelul minim preconizat de noi. O cota de 30% este un coeficient din piata locala care ne asigura linistea", a mai spus Stroe.
Automobile Dacia estimeaza pentru acest an o productie de 225.000 de masini, respectiv de 275.000 de unitati in 2008. Capacitatea de productie a fabricii va fi extinsa anul viitor la 350.000 de unitati pe an, productia efectiva urmand sa atinga acest nivel in 2009.
Ulterior, capacitatea de productie ar putea fi extinsa, in functie de cererea pietei, la peste 400.000 de unitati. Dacia a consemnat, in primele sase luni ale anului, vanzari totale de 111.834 de vehicule la nivel mondial, in crestere cu 8% fata de volumul aferent primului semestru din 2006, pe fondul avansului semnificativ inregistrat de modelul Logan.
Romania este a sasea mare piata pentru Renault, la nivel mondial, grupul inregistrand vanzari de 66.380 de unitati in primul semestru, echivalentul unei cote de piata de 40,24%.
Din volumul total comercializat, 51.312 unitati sunt autovehicule marca Dacia, iar restul modele sub brandul Renault.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Constructorul bavarez de automobile anunță prețurile pentru noul i4 Gran Coupe facelift, aferente pieței din România. Modelul cu zero emisii pornește de la 50.159 de euro, cu TVA inclus. (29.04)
-
Noul Mini Aceman, primul model exclusiv electric al mărcii britanice, poate fi comandat în România. Prețurile încept de la 33.737 de euro, cu TVA inclus, fără programul Rabla. (29.04)
-
Renault a dezvăluit prețurile noului Captur facelift pentru piața din România. Crossover-ul compact pornește de la 19.450 de euro în țara noastră. (24.04)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- BYD Seagull va ajunge în Europa din 2025. Rival direct pentru Dacia Spring
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Volkswagen Transporter va fi construit în fabrica Ford din Turcia
Comentarii (0)