Dacia vrea taxa auto!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Dacia au anuntat ca scaderea taxei de inmatriculare va duce la disponibilizarea a circa 35.000 de angajati.
Povestea taxei de prima inmatriculare este departe de a fi sfarsita. Negocierile dintre oficialii romani si expertii Comisiei Europene au avut ca rezultat scaderea nivelului taxei cu 50% fata valoarea initiala votata in Parlament.
Intre timp, oficialii Dacia au anuntat ca reducerea taxei de inmatriculare poate scadea cu o treime productia constructorului roman, lucra care determina concedierea a 35.000 de angajati.
Scaderea taxei ar duce la o situatie asemnatoare cu cea din Polonia, dupa aderarea in UE, cand in primul an au intrat 1.800.000 de masini second-hand dintre care 1.200.000 mai vechi de 10 ani, vanzarile de masini noi scazand considerabil.
Oficialii Dacia au mai subliniat ca parcul auto din Romania va imbatrani considerabil daca taxa nu ramane la nivelul stabilit initial sau daca nu sunt impuse unele restrictii in functie de gradul de poluare. Sebastian Vladescu, ministrul de Finante, a declarat ca in acest moment taxa va ramane la acelasi nivel, doar elementele tehnice aflandu-se in discutie si nu valoarea.
Intre timp, oficialii Dacia au anuntat ca reducerea taxei de inmatriculare poate scadea cu o treime productia constructorului roman, lucra care determina concedierea a 35.000 de angajati.
Scaderea taxei ar duce la o situatie asemnatoare cu cea din Polonia, dupa aderarea in UE, cand in primul an au intrat 1.800.000 de masini second-hand dintre care 1.200.000 mai vechi de 10 ani, vanzarile de masini noi scazand considerabil.
Oficialii Dacia au mai subliniat ca parcul auto din Romania va imbatrani considerabil daca taxa nu ramane la nivelul stabilit initial sau daca nu sunt impuse unele restrictii in functie de gradul de poluare. Sebastian Vladescu, ministrul de Finante, a declarat ca in acest moment taxa va ramane la acelasi nivel, doar elementele tehnice aflandu-se in discutie si nu valoarea.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
Constructorul bavarez de automobile anunță prețurile pentru noul i4 Gran Coupe facelift, aferente pieței din România. Modelul cu zero emisii pornește de la 50.159 de euro, cu TVA inclus. (29.04)
-
Noul Mini Aceman, primul model exclusiv electric al mărcii britanice, poate fi comandat în România. Prețurile încept de la 33.737 de euro, cu TVA inclus, fără programul Rabla. (29.04)
-
Renault a dezvăluit prețurile noului Captur facelift pentru piața din România. Crossover-ul compact pornește de la 19.450 de euro în țara noastră. (24.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
e strigator la cer...nu ne concediati chiar daca facem niste masini de rahat. si suntem incapabili sa dezvoltam un motor/sasiu/sau orice altceva competitiv.
plafonativa romani ramaneti la dacia!!!!!!
of doamne ce tampiti!
2. Un Euro 2 polueaza de 4 ori mai mult, in medie, decat un Euro4. Informati-va inainte de a va spune parerea.
3.Strazile sint deja pline, unde vreti sa mai incapa sute de mii de masini vechi?
4.Am trait in Vest f multi ani, toate tarile isi protejeaza propriile interese care nu coincid mereu cu cele ale UE, functionarii de acolo trebuie infruntati cu demnitate iar argumente puternice avem, macar acum sa nu cedam si sa nu ne lasam calcati in picioare.
sa facem ceva pe jegul ala de dacie
nu despre concedierile din uzina este vorba este vorba de profitul lor
deci pana la urma am avut dreptate cand am zis ca toata tevatura asta este pentru porcaria aia nenorocita de logan cu care fraieresc oamenii.am condus azi un seat ibiza al unui prieten....masina a costat 10.000 euro si are ,abs,2air-bag-uri ,cd player ,inchidere +alarma,esp etc.Si merge de 10.000 ori mai bine ca ligheanul de dacie a lui fratimiu care a costat 9.400 eurosi este si de 10.000 ori mai frumoasa.deci sase duca dracu cu vrajeala lor de cea mai ieftina masina noua.
Mai consultati si alte tipuri de masini inainte de a da banii pe porcaria aia la care un far costa nici mai mult nici mai putin de 3 mil in conditiile in care salariu minim pe economie este acum de 4.4 mil.
Ganditi bai romani.
hahahahahahaha