Detalii despre versiunea europeana a lui Tata Nano

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 10.12.2009
Viitorul Tata Nano Europa, asteptat in 2011, va oferi publicului european ABS, sistem de control al tractiunii si airbaguri. Nu vor lipsi nici elementele de confort.

Dupa debutul oficial in cadrul Salonului de la Geneva, publicul european a asteptat cu nerabdare versiunea modelului Tata Nano, creata exclusiv pentru Batranul Continent. Desi mai avem de asteptat pana in 2011, jurnalistii de la Autocar au reusit sa ia contact cu versiunea Europa a modelului, care vine cu ceva mai mult confort si o lista de elemente de siguranta imbunatatita.

Modelul indian va fi propulsat de un motor cu trei cilindri, de 1.0 litri, capabil sa ofere aproximativ 60 de cai putere, conectat la o cutie cu cinci rapoarte. Vorbim de o evolutie avand in vedere ca versiunea indiana dispune de o transmisie cu doar patru trepte, evolutie care ar urma sa imbunatateasca consumul de carburant si valoarea emisiilor.

Nano Europa masoara 3300 de mm, adica mult mai putin decat celelalte modele mini existente pe piata. Caroseria este construita din otel iar jantele vor fi din aliaj, cu o dimensiune de 14 inch. Stabilitatea va fi asigurata de o suspensie spate independenta, de o directie asistata electric si de un sistem de control al tractiunii.

Nu lipsesc nici airbagurile si nici obligatoriul sistem ABS.

Nano va avea cel mai probabil o problema legata de spatiu desi pana in prezent nu au fost facute publice cifrele ce tin de volumul portbagajului.

Comentarii (7)

  • Aditza
    Deja vu
    Nu stiu de ce dar cand m-am uitat la pozele din articol am avut un sentiment de "deja vu" - respectiv daewoo matiz prima generatie :)
    9 4
  • gigi_maibac
    cred ca osa fie un succes de piata ca si Logan chiar daca o gramada de romani fitosi o sa strambe din nas si nu o sa o cumpere doar pt ca nu-i de firma dar trebuie sa recunoastem ca a venit vremea masinilor ieftine si usor de intretinut cred ca occidentalii au inteles asta cel mai bine(vezi vanzarile Dacia in vest)
    5 0
  • Alex Radoi
    De ce nu imiplac masinile mici:
    Nu imi place ca la orice accident, chiar minor, masina se face praf. Nu ma refer la siguranta ocupantilor (vezi Toyota IQ cu 5 stele NCAP), ci la faptul ca daca nu ai CASCO, "ai pus-o", fiindca dintr-o tamponare minora atingi un numar mult mai mare de elemente de caroserie fata de o masina ceva mai mare. E foarte neplacut, in special intr-un oras plini de "cocalari de trafic" precum Bucurestiul.
    5 3
  • Aditza
    Cam ciudat sa-ti cumperi o masina bazandu-te exclusiv pe ce se intampla atunci cand ea se face varza. Conteaza putin si asta dar din cate stiu eu o masina se alege dupa buget si scopul in care e ea folosita.
    5 1
  • Etienne
    Nano Europa
    Indiferent de zic unii si altii , masina arata modern, iar forma de Matiz, de Twingo 1, de Mitshu. I, de monovolum mic de fapt (ok, foarte mic) e data de caracterul practic - obtinerea unui spatiu cat mai mare din niste dimensiuni exterioare mici. Succesul lui Nano depinde de imbunatatirile calitative facute fata de modelul pentru piata indiana, unde standardele sunt foarte scazute. Calitatea fabricatiei si fiabilitatea sunt mai importante decat volumul portbagajului (ca tot ati amintit de el), nimeni intreg la cap nu poate pretinde portbagaj mare la 3,30 m lungime. E o masinuta strict pentru oras, nimic mai mult, nimeni nu ii poate pretinde mai mult .
    4 0
  • mihai2001
    O masina nu ar trebui sa arate asa...
    Nu mai spune nimic despre pasiune si design, despre performanta si inovatie.

    E ok ca inlocuitor pentru un scuter doar.
    2 4
  • adrian rs
    greseala?
    "Stabilitatea va fi asigurata de o suspensie spate independenta"
    Asta nu pot sa cred. La pretul asta si in clasa asta, nu are cum.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru