Detalii despre versiunea europeana a lui Tata Nano
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa debutul oficial in cadrul Salonului de la Geneva, publicul european a asteptat cu nerabdare versiunea modelului Tata Nano, creata exclusiv pentru Batranul Continent. Desi mai avem de asteptat pana in 2011, jurnalistii de la Autocar au reusit sa ia contact cu versiunea Europa a modelului, care vine cu ceva mai mult confort si o lista de elemente de siguranta imbunatatita.
Modelul indian va fi propulsat de un motor cu trei cilindri, de 1.0 litri, capabil sa ofere aproximativ 60 de cai putere, conectat la o cutie cu cinci rapoarte. Vorbim de o evolutie avand in vedere ca versiunea indiana dispune de o transmisie cu doar patru trepte, evolutie care ar urma sa imbunatateasca consumul de carburant si valoarea emisiilor.
Nano Europa masoara 3300 de mm, adica mult mai putin decat celelalte modele mini existente pe piata. Caroseria este construita din otel iar jantele vor fi din aliaj, cu o dimensiune de 14 inch. Stabilitatea va fi asigurata de o suspensie spate independenta, de o directie asistata electric si de un sistem de control al tractiunii. Nu lipsesc nici airbagurile si nici obligatoriul sistem ABS.
Nano va avea cel mai probabil o problema legata de spatiu desi pana in prezent nu au fost facute publice cifrele ce tin de volumul portbagajului.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Tata in Romania
-
Tata Telcoline Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ediția specială a SUV-ului complet electric celebrează implicarea Mahindra în campionatul Formula E încă din 2014. (30.11)
-
Toyota a confirmat mai multe detalii importante despre noul GR GT, viitorul supercar al mărcii japoneze. Succesorul spiritual al lui Lexus LFA va fi dezvăluit la începutul lui decembrie. (28.11)
-
Audi a anunțat oficial o motorizare nouă pentru A6 și Q5. Cele două modele pot fi comandate acum cu un motor V6 diesel cu sistem mild-hybrid și care poate fi alimentat cu biocombustibil. (27.11)
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitoarea Dacia C-Neo, un viitor rival pentru Skoda Octavia

-
În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa

-
Dacia Sandero rămâne preferata europenilor după 10 luni

-
Irezistibil

-
CATL construiește o fabrică de baterii de 4.1 miliarde de euro în Spania




































E ok ca inlocuitor pentru un scuter doar.
Asta nu pot sa cred. La pretul asta si in clasa asta, nu are cum.