Tata Motors va investi 2.4 miliarde de dolari pe an în Jaguar şi Range Rover
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La vremea achiziţiei Jaguar-Land Rover, cei de la Tata Motors erau pe val, graţie fondurilor pe care le aşteptau în baza vânzărilor de Nano. Confruntaţi între timp cu scăderea cu 8.5% a vânzărilor de Nano în primul sfert al lui 2011, cei de la Tata Motors doresc să îşi schimbe strategia. Vânzârile în scădere ale lui Nano nu sunt cauzate de vreun rival, ci de creşterea dobânzilor la împrumuturi într-o ţară în care 80% dintre vânzările de automobile noi sunt bazate pe împrumuturi.
În ultimele două luni, cererea pentru Tata Nano a scăzut cu 48%, iar vânzările Jaguar au scăzut în primul sfert al anului cu 27%. Între timp, Land Rover se descurcă foarte bine, remarcând o creştere a vânzărilor de 22%, atingând 50.747 unităţi în primul sfert al anului. Range Rover Evoque a înregistrat deja 18.000 de comenzi fără să fi fost pus oficial la vânzare, ceea ce a format o listă de aşteptare enormă, care va fi "întinsă" până în cea de-a doua jumătate a anului viitor, estimează specialiştii din industrie.
Noua strategie a celor de la Tata Motors vizează obţinerea profiturilor de pe urma diviziei Jaguar-Land Rover. Pentru a realiza acest lucru, cei de la Tata vor investi 2.4 miliarde de dolari în fiecare an pentru a dezvolta 40 de produse noi în următorii cinci ani. Practic, Jaguar, Land Rover şi Range Rover vor lansa un total de 8 produse noi în fiecare an până în 2016.
Primele idei sunt reprezentate de versiunea break a lui XF şi de supercarul hibrid Jaguar C-X75.Via | Bloomberg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit celor mai recente informații, industria auto ar putea intra din nou în impas din cauza rezervelor scăzute de spumă folosită la confecționarea scaunelor. Producția de automobile ar avea de suferit în următoarele săptămâni. (06.03)
-
Škoda a atins borna de 15 milioane de mașini produse la uzina principală din Mlada Boleslav, după 116 ani de activitate. (06.03)
-
Constructorul suedez de automobile intenționează să lanseze mai puține modele sedan sau break, în contextul în care vânzările de SUV-uri sunt în continuă creștere. Anunțul a fost făcut chiar de șeful companiei, Hakan Samuelsson. (06.03)
-
OFICIAL: Hyundai Bayon debutează ca rival pentru Ford Puma și Nissan Juke
-
VIDEO: Hongqi H9 este răspunsul chinezilor la BMW Seria 7 și Mercedes-Benz Clasa S
-
Hyundai Ioniq 5: cele 3.000 de exemplare ale ediției de lansare au fost vândute în mai puțin 24 de ore
-
Toyota Yaris este Mașina Anului 2021 în Europa. Podiumul, completat de Fiat 500 și Cupra Formentor
-
Noul Opel Zafira Life Crosscamp este o autorulotă: are chicinetă la bord și trei paturi
Comentarii (2)