Directorul BP Ford sustine politica FIA in WRC
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Malcolm Wilson, directorul echipei BP Ford Abu Dhabi, a declarat ca sustine politica FIA in ceea ce priveste calendarul Campionatului Mondial de Raliuri.
Forul mondial a anuntat in vara trecuta ca numarul etapelor din fiecare an va fi redus la 12 incepand cu 2009, dar si ca va introduce un sistem de rotatie a tarilor organizatoare in incercarea de a populariza campionatul in cat mai multe regiuni ale lumii.
Aplicarea acestei strategii va insemna si ca raliuri clasice precum Monte Carlo nu vor avea aparea in calendar an de an. Etapa din Principat va lipsi in 2009, pentru a reveni un an mai tarziu. Este o consecinta pe care unii doresc sa o evite, sustinand varianta ca 7-8 etape sa fie in regim permanent, urmand ca restul sa fie alocate prin rotatie. Wilson considera ca rotatia tuturor etapelor este singura optiune echitabila si corecta.
“Exista o multime de tari foarte interesante din punctul de vedere al producatorilor implicati in campionat. Tari ca Rusia, China sau India au un potential de crestere economica urias.
Oricat ne-am dori sa vedem an de an vechile raliuri cu care ne-am obisnuit, planul FIA este probabil singurul corect fata de toti organizatorii. Desigur, ne va lipsi Monte Carlo ca deschizator de sezon. Dar daca ne uitam la ce au facut irlandezii in 2007, vedem ca noii intrati fac o treaba excelenta,” a declarat directorul BP Ford.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Video
-
Sebastian Loeb si Mikko Hirvonen se vor lupta in Raliul din Tara Galilor pentru titlul de campion in WRC in sezonul 2009. Ultima etapa din campionatul WRC va avea loc in weekendul 23-25 octombrie. (05.10)
-
Edwin Keleti si Victor Ponta au prezentat masina cu care vor debuta in WRC. Cei doi vor debuta la etapa din Spania din 30 septembrie la bordul unui Renault Clio R3 Maxi Evo. (10.09)
-
Dublul campion mondial de WRC Marcus Gronholm se intoarce in competitia la care a excelat la bordul unui Subaru Impreza. (26.02)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Comentarii (0)