EDAG si Brabus semneaza LUV
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
V-am prezentat in urma cu ceva timp iahtul pe roti EDAG , care acum poate fi vazut in carne si oase. Firma germana EDAG va prezenta la Geneva noul concept LUV, un vehicul care combina luxul iahturilor private cu imaginea SUV-ului de dimensiuni mari.
Conceptul camioneta foloseste lemnul ca material pentru podeaua benei. De asemenea, capota prezinta in cea mai mare parte a suprafetei sale lambriuri din lemn. Tunerii germani de la Brabus s-au ocupat de finisarea interiorului, tot ei semnand realizarea propulsorului de 6.1 litri si 462 CP. Viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h iar accelerarea de la 0 la 100 km/h se realizeaza in mai putin de 6 secunde.
Brabus a oferit un set unic de jante cu dimensiunile de 22 inch. Pentru rotile din fata s-au implementat discuri de frana de 380 mm, iar pentru spate, discuri de frana de 355 mm. Interiorul ofera un spatiu luxos si generos pentru cinci pasageri. Cate un PC este montat pe spatele scaunelor din fata, alaturi de trapa etansabila pe care se afla tastatura.
Nu exista inca nici un plan pentru constructia in serie a conceptului LUV.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Concepte
-
Italienii de la Italdesign au dezvăluit primele imagini cu un nou concept al unei mașini electrice. Conceptul a fost creat de către casa de design italiană la cererea celor de la Volkswagen. (12.09)
-
Constructorul sud coreean a prezentat la Munchen noul Concept Three. Acesta anunță un model compact pur electric, care va intra în familia Ioniq. Este vorba despre viitorul Ioniq 3. (09.09)
-
Spaniolii de la Cupra au prezentat conceptul Tindaya în cadrul Salonului Auto de la Munchen. Detaliile tehnice nu se cunosc, dar știm că noul Tindaya anunță viitorul limbaj de design al mărcii. (09.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Oricum...jalnic...sau oribil ca sa citez din reply-ul anterior.
mi se pare mie sau partea din fata e de la GL-Class ? E un fel de GL pick-up mai putin practic si cu podeaua de lemn....