Edo tuneaza monstrul Maserati MC12 Corsa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Maserati MC12 Corsa nu mai are nevoie de nicio prezentare. O putem incadra foarte usor la categoria supercar-uri multumita hergheliei de sub capota. Se pare insa ca pentru tunerii de la Edo Competition sportiva italiana nu a reprezentat decat inca o provocare de a naste un monstru al soselelor.
Germanii au preferat sa nu se atinga de motorul italian si s-au axat mai mult pe imbunatatirea sasiului si pe instalarea unui nou pachet de suspensii dezvoltate special de Edo si produse de KW. Sistemul independent de compresie ajustabila, detenta amortizoarelor si a arcurilor au capatat astfel trei niveluri.
Desi nu s-au atins de componentele mecanice ale motorului, tehnicienii Edo au instalat un nou sistem de evacuare cu valve controlate electric. Mai mult decat atat, pentru un control total al sunetului masinii, tunerii au instalat in habitaclu si un buton de reglaj al intensitatii zgomotului produs de cele doua evacuari.
Pentru o mai buna manevrabilitate, Edo a montat un sistem de frane performante din ceramica cu discuri uriase de 396 mm in fata si 360 mm in spate.
Aspectul vizual a capatat si el o nota mai agresiva cu jantele special create de Edo, cu dimensiuni de 19 inch pe axa fata si 20 de inch pe axa spate.MC12 Corsa a luat nastere in urma regulilor impuse de oficialii FIA GT, care au dispus ca Maserati trebuie sa construiasca si o varianta de strada a exemplarului de curse MC12. Constructorul italian s-a conformat si dezvoltat versiunea mai usoara a bolidului, micsorand masa acestuia cu aproape 400 de kilograme, de la 1531 la 1150 de kg.
Motorul V12 de 6.0 litri dezvolta 755 de cai putere si un cuplu motor de 740 Nm. Cu un asemenea bagaj de putere MC 12 Corsa atinge 100 km/h in mai putin de 3 secunde si poate atinge pana la 326 de km/h. Maserati a avut grija ca acest supercar sa nu fie produs decat in 12 exemplare, exclusivitatea modelului fiind asigurata si de pretul foarte mare: 1.2 milioane de euro.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Irmscher, compania germană de tuning, a prezentat mai multe imagini prelucrate digital cu un Opel Astra modificat de aceasta. Modelul compact ar putea fi produs în serie limitată, iar acesta va primi o caroserie modificată, precum și un motor care să dezvolte 260 de cai putere. (02.04)
-
Compania de tuning Brabus a dezvăluit oficial noul 930 S. Noul model este bazat pe Mercedes-AMG S63 E-Performance și primește un propulsor hibrid care dezvoltă în total 930 de cai putere. (17.03)
-
Cei de la Larte Design au dezvoltat un pachet de tuning pentru BMW XM. Acesta costă 42.000 de euro și este, de departe, cel mai ambițios proiect al nemților. (27.12)
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- Conservator
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
Pai tu faci comparatie intre o masina in 12 exemplare, care btw nu este de sosea, si Veyron care se vinde in de n ori mai multe exemplare si e de sosea? (ca tot taranu' stie de veyron ca deh, are 1000 de cai si e cea mai tare masina de pe pamantul asta)
...inca unul rapus de marketing
o masina istorica care sa aiba 1/10 din puterea veyron-ului poate costa de 3-4 ori cat un veyron
lasand la o parte performantele si privind din perspectiva aspectului , veyronul este o la 100023 km departare de mc12 . diferenta de performante nu se simte decat pe pista in mainile unui expert iar la preturile la care se vand aceste masini nu stai sa te gandesti ca una ii mai ieftina cu 100 000 ,sau cu cat o fi, fata de cealalta. Ramane sa alegi pe baza unui rationament mai putzin bazat pe cifre . Si mc12 este singura optiune buna din aceasta batalie . Iar de enzo , ce sa zic , ca ar fi bine sa il ai si pe al ain garaj !!
O zi buna !
ceilalti cred ca va uitati prea mult la desene animate, mai uitati-va la top gear sa vedeti ce inseamna o cursa de maserati..
respect pt producator si pt Edo..