Comentarii (10)

  • Outlander
    Modelul este identic cu modelul lansat si comercializat in Statele Unite, nu este nici o diferenta (poate doar motorizarile) intre "modelul pt Europa" si modelul pt SUA.
    0 0
  • Joe Doe
    2007 Outlander
    Noul Outlander a inceput sa se vinda in Japonia din Octombrie 2005 (!!!), iar in SUA din Noiembrie 2006. Outlander-ul este "produs" de Mitsubishi si "imprumutat" la Citroen si Peugeot. Platforma a fost la inceput dezvoltata impreuna cu Chrysler, dar a fost finalizata de Mitsubishi, dupa "divortul" de Chrysler din 2005. Dodge Caliber si Jeep Compass sint construite pe aceeasi platforma, finalizata insa de Chrysler.
    2007 Mitsubishi Lancer si Mitsubishi Evo X, sint construite pe aceeasi platforma ca si Outlander-ul.
    0 0
  • Joe Doe
    2007 Outlander ... continuare
    Si intr-adevar, singura diferenta de design este grila din fata. Motorul si transmisia sint diferite - in SUA singura optiune pentru motor este V6 (MIVEC) cu transmisie 6-speed auto. Este posibil sa mai fie si alte diferente in echipare -din poze, cred ca varianta europeana are spalator de faruri. Interiorul arata identic, cel putin din pozele disponibile.
    0 0
  • Mircea Mester
    Corect
    Joe Doe, ai perfecta dreptate in afirmatia legata de datele de comercializare in SUA si Japonia. S-a corectat. Restul amanuntelor au fost subliniate in text, tu ai intrat in detalii. Merci de completari, sunt binevenite. te mai astept.
    0 0
  • Joe Doe
    2007 Outlander
    In comentariul meu am incercat sa fac prcizarea ca Outlander-ul a fost dezvoltat de catre Mitsubishi si apoi "imprumutat" la PSA pentru modelele corespunzatoare de la Citroen si Peugeot. Evident, PSA a preluat platforma de la Mitsubishi si au personalizat-o pentru linia Peugeot si respectiv Citroen. In opinia mea este diferit de a spune ca Outlander-ul a fost "produs in colaborare" cu PSA. Poate era mai corect spus ca Citroen-ul si Peugeot-ul au fost produse in colaborare cu Mitsubishi. Daca Outlander-ul a fost produs in colaborare cu cineva, acela a fost Chrysler - si de aici detaliile. Imi cer scuze daca comentariile mele au parut agresive, dar intimplarea face sa stiu detalii depre acest model, si in general despre industria auto din Nord-America. Mai mult, intentionez sa cumpar Outlander-ul cind devine disponibil in zona mea (Februarie 2007). Apreciez raspunsul tau. Impresia mea din trecut era ca redactorii din presa auto romaneasca nu citesc comentariile cititorilor sau nu raspund la ele. Se multumesc doar sa posteze informatii preluate din diverse surse, corect sau incorect, si cu asta basta. O bila alba pentru tine.
    0 0
  • Mircea Mester
    Asa e
    Avand in vede ca lucrez de ceva vreme in presa auto, pot sa spun cu mana pe inima ca nu esti prea departe de adevar in afirmatiile legate de redactorii pubicatiilor de gen. Aici incercam insa sa stabilim o comunitate inainte de orice. Asa ca feedback-ul vine normal in cazurule in care userii merita acest lucru. Merci ca ne urmaresti si mai astept sugestii. Poate stabilim si o colaborare, de ce nu?

    Spor maxim.
    0 0
  • Joe Doe
    Pe linga subiect
    Nu stiu foarte multe despre presa auto din Romania si multe informatii sint legate de piata romaneasca si europeana, care este departe de mine. In trecut am ajuns la site-urile auto romanesti doar accidental sau ocazional, pornind de cele mai multe ori de la link-urile de pe ziare.com. Pina acum ceva timp link-urile de la sectiunea Auto erau la TopGear Ro. Acolo am postat de citeva ori in replica la niste articole total imbecile - scuza-mi limbajul, scrise de o duduie, care ma uimea pur si simplu si nu am putut sa inteleg logica publicarii acelor aberatii pe site-ul TopGear Ro. TopGear UK este o organizatie respectabila in lumea auto si mi-as fi imaginat ca filiala din Romania adopta standarde similare. Ce dracu' cautau articolele acelea pe site-ul lor nu am putut sa aflu. Redactorul sau autorul nu au raspuns niciodata la posting-uri. Apoi am renuntat sa mai pierd vremea pe site-ul lor. Apoi, daca tot traduci articole din alte surse, macar tradu-le si prezinta informatia cu acuratete caci cititorii, inclusiv cei din Romania, au acces la informatie in zilele noastre, inclusiv in limba engleza. Nu cred ca in Romania nu sint cunoscatori BUNI de limba engleza care sa poata INTELEGE si traduce articolele corect. Inca o data, multumesc pentru raspuns si scuza-mi naduf-ul, dar este prima data cind am avut ocazia sa corespondez cu un redactor din presa auto romaneasca. Ma bucur ca atitudinea voastra este diferita si sper sa aveti success. Scuze pentru lungimea mesajului.
    0 0
  • Mircea Mester
    :)
    Mda...te astept sa ne faci o vizita la redactie daca doresti. Scrie un mail pe mircea.mester@automarket.ro si iti voi trimite adresa la care ne gasesti. O sa fiu bucuros sa te primesc si sa vorbim despre presa auto, despre masini in general. Merci.
    0 0
  • Joe Doe
    Pe linga subiect - completare
    Acum ca mi-am adus aminte, m-am uitat pe TopGear.ro sa vad daca mai scrie jurnalistul meu preferat. Am constatat cu surprindere ca inca o face. De curiozitate citeste articolul " Sapte ani rutieri de acasa" de SC. Vorbind serios,poate poti sa imi explici si mie, din punctul de vedere al uni redactor auto, sensul articolului intr-o publicatie de specialitate. Trebuie sa admit ca autorul are un anume talent, dar poate ca exprimarea intr-un cenaclu literear ar fi mai portivita.
    0 0
  • anghel enache
    euro outlander 2007
    E super,imi place la nebunie.Vreau unul.Cand apar in Romania si la ce pret
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru