Feedback

Europa: Înmatriculările Dacia au scăzut cu 3.1% în primele cinci luni

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 17.06.2011
Înmatriculările noi de automobile Dacia în Uniunea Europeană au scăzut cu 3.1% în primele cinci luni ale anului curent în comparaţie cu aceeaşi perioadă a lui 2010. Piaţa a scăzut cu 0.8 procente în perioada respectivă, anunţă Mediafax.

Esential

105.000 de automobile Dacia noi au fost înmatriculate în Uniunea Europeană în primele cinci luni ale anului.

Înmatriculările de automobile noi din Europa au scăzut cu 0.8 procente în primele cinci luni ale anului, atingând 5.885 milioane de unităţi. În timp ce înmatriculările mărcii Renault au scăzut cu 9.6%, atingând 466.169 de unităţi, înmatriculările de automobile Dacia noi au scăzut cu 3.1% în perioada respectivă. În schimb, cota de piaţă a celor de la Dacia a rămas la nivelul de 1.8 la sută, în timp ce cota de piaţă a celor de la Renault a scăzut de la 10.5% la 9.7%.

Cea mai înmatriculată marcă în primele cinci luni ale acestui an este Volkswagen, cu 1.336 milioane de automobile noi, în urcare cu 7.2%. Pe locul doi se află concernul PSA Peugeot-Citroen cu 776.356 unităţi şi o scădere de 6.1%. Locul trei îi aparţine Grupului Renault, urmat de General Motors cu 510.968 de unităţi (plus 4.7%) şi Ford cu 476.851 (-7.8%). Pe locul şase stă Fiat, cu 430.443 de automobile noi înregistrate în primele cinci luni ale lui 2011, în timp ce BMW obţine locul şapte, cu 329.138 de unităţi. BMW marchează o creştere de 12.5%. Rivalii de la Damiler, corporaţia care deţine Mercedes-Benz, au înregistat o creştere de 2.8%, fiind înmatriculate 271.722 unităţi ale acestora.

Înmatriculările de automobile noi în România au scăzut cu 12.1% în primele cinci luni ale lui 2011. Românii au înmatriculat doar 23.152 de unităţi, clasând piaţa mioritică pe locul 20 în topul UE.

Via | Mediafax

Comentarii (4)

  • din statisticile prezentate mai sus se vede o crestere pentru marcile premium, asta inseamna ca bancile la ei au inceput sa dea iarasi credite mai usor? se simte o redresare economica?
    4 21
  • Adevarul
    Dacia Logan
    Explicatia e simpla: Logan, principalul contribuitor la volumele de vanzari, e la sfarsit de generatie. Evolutia asta e urmata de orice constructor care e pe care de a-si reinnoi gama.

    Viitorul nu poate aduce decat lucruri bune pentru Dacia. De abia acum si-au intins si ei aripile. Vor profita din plin de asta si cu siguranta vom vedea noi recorduri.
    21 2
  • Dacian Lungan
    Au saltat preturile
    Preturile pentru Dacii au crescut foarte mult. Diferenta intre Dacii si alte modele este din ce in ce mai mica (si din punct de vedere al pretului si din punct de vedere al calitatii)
    3 14
  • @Dacian
    inseamna ca n-ai vazut ultimele promotii la Dacia... vrei un update?
    15 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru