Europa investeste in hidrogen
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Aripa executiva a Uniunii Europene va investi 470 de milioane de euro in tehnologia de propulsie pe hidrogen. Hotararea vine dupa ce Guenter Verheugen, Comisarul European insarcinat cu problemele industriei, a afirmat ca autoturismele viitorului sunt, in viziunea sa, cele alimentate cu pile de hidrogen. "Sunt absolut sigur ca masinile pe hidrogen reprezinta solutia viitorului. Vorbim de o tehnologie extrem de promitatoare si este important sa ii dam acesteia sansa de a se dezvolta", afirma oficialul european.
Totusi, acesta constientizeaza faptul ca solutiile enuntate nu au sanse sa intre in serie in urmatorii 10 ani. "Nu stiu insa daca se va intampla ca hidrogenul sa inlocuiasca benzina si motorina. ce stiu insa este ca in urmatorii 10 aninu vom avea pe strazi multe masini alimentate cu hidrogen. Cel putin nu intr-o cantitate care sa coboare emisiile poluante", continua Verheugen.
In acest moment, singurele modele alimentate pe hidrogen aflate pe piata snt construite de BMW, GM, Ford, Honda si Mazda.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Un studiu realizat de institutul european Transport and Environment arată că mașinile cu motoare hibride plug-in emit de 4 ori mai mult dioxid de carbon comparativ cu datele oficiale WLTP. De asemenea, emisiile mașinilor cu motoare pur termice sunt mai mari în realitate cu 20% față de datele raportate de producători. (17.10)
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Cel mai ieftin Tesla Model 3 a ajuns în România: start de la 36.990 euro

-
Noul Mercedes-Benz GLB. Urmașul electric al lui EQB are o autonomie de 630 kilometri

-
Îmblânzirea leului




1.Tehnologia e la inceput de drum, deci nu e fiabila. Trebuie sa se mai lucreze la ea.
2.Nici producatorii nu vor sa implementeze tehnologia cu hidrogen. Ar insemna costuri demential de mari din partea lor. Deci se va face cu timpul.
3.Daca stau mai bine sa ma gandesc...cine te lasa sa scoti masini de serie mare pe baza de hidrogen? Sa fim seriosi. Din petrol inca se obtin bani frumosi, se fac afaceri interesante, se duc razboaie pt. el(Irak) si se intretin numeroase familii din toata lumea.
Asa ca...mai asteptam. Cine nu rabda nu se face mare. :P
2. costurile is mari pentru ca cererea e mica...
3. banii ai scot arabii si rusii , se stie ca europenii si americanii is hotorati sa isi taie dependintele de petrol si gaz