Evo IX MR: editie de adio
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mitsubishi a pus ieri in vanzare pe piata din Japonia ultima versiune a generatiei Lancer Evo IX. Aceasta se numeste Evolution IX MR (Mitsubishi Racing).
Anul viitor va reprezenta o piatra de hotar importanta pentru constructorul nipon, in conditiile in care acesta va lansa urmatorul nivel al liniei Evo: Lancer Evolution X. Evo X nu va avea nimic in comun cu versiunea Evo IX MR, aceasta din urma fiind o ultima editie echipata cu motorul turbo 4G63 de 2.0 litri care se adreseaza iubitorilor si colectionarilor marcii. Spunem “iubitori si colectionari” deoarece dintre acestia se vor alege cei doar 1500 de fericiti viitori posesori ai unui exemplar din ultima editie limitata Evo IX.
Chiar daca cifrele de putere si performanta nu se schimba, Evi IX MR dispune de o lista de amanunte delicate care il diferentiaza de versiunile standard: turbina din aluminiu si titan, gestiune MIVEC optimizata, amortizoare/suspensii fabricate de Eibach/Bilstein in Germania si cateva linii de cod suplimentare in programul computerizat al sistemului Super AYC, care vor determina o tinuta de drum ridicata.
Spoilerul fata este subtil redesenat, la fel ca jantele si interiorul.Pentru cei care vor sa profite mai putin brutal de noua editie speciala, versiunea break poate beneficia de o cutie de viteze automata cu cinci rapoarte in locul celei manuale cu sase rapoarte inclusa in standard.
Faptul ca aceasta ultima editie speciala este construita si vanduta in Japonia are efecte vizibile si pe lista de preturi, acestea variind intre doar 19.000 si 24.000 de euro.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ediția specială a SUV-ului complet electric celebrează implicarea Mahindra în campionatul Formula E încă din 2014. (30.11)
-
Toyota a confirmat mai multe detalii importante despre noul GR GT, viitorul supercar al mărcii japoneze. Succesorul spiritual al lui Lexus LFA va fi dezvăluit la începutul lui decembrie. (28.11)
-
Audi a anunțat oficial o motorizare nouă pentru A6 și Q5. Cele două modele pot fi comandate acum cu un motor V6 diesel cu sistem mild-hybrid și care poate fi alimentat cu biocombustibil. (27.11)
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitoarea Dacia C-Neo, un viitor rival pentru Skoda Octavia

-
În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa

-
Dacia Sandero rămâne preferata europenilor după 10 luni

-
Irezistibil

-
CATL construiește o fabrică de baterii de 4.1 miliarde de euro în Spania












Comentarii (0)