Fara meseriasi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In ultimii ani Romania a devenit atractiva pentru producatorii de componente auto. Dezvoltarea investitiilor acestor companii a dus la o penurie a mainii de lucru calificate.
Producatorii de componente auto internationali, care au investit in Romania, nu gasesc suficienta forta de munca calificata, ceea ce va duce la o crestere a salariilor in acest sector.
Unul dintre principalii investitori este grupul german Continental AG, care detine cinci fabrici in Romania a semnalat aceasta problema.
Compania Bos Automotive Products si-a extins in ultimul an activitatea din fabrica sa din Arad, ceea ce a necesitat forta de munca suplimentara, insa procesul de recrutare a fost foarte dificil.
Si pentru japonezii de la SEWS (Sumitomo Electric Wiring System), intrati in Romania in anul 2000, cea mai mare problema este lipsa fortei de munca din judetele Hunedoara si Alba ca urmare a emigrarii.
Un alt grup german, Draxlmaier, care detine cinci fabrici pe piata romaneasca, a fost la randul sau afectata de costurile cu resursele umane.
In ceea ce privesc in vestitiile la nivel macro-economic, acestea ar putea creste la o valoare de aproximativ 8 miliarde pentru intreaga industrie, cifra de afaceri este estimata la 10 miliarde euro pentru 2010.
Unul dintre principalii investitori este grupul german Continental AG, care detine cinci fabrici in Romania a semnalat aceasta problema.
Compania Bos Automotive Products si-a extins in ultimul an activitatea din fabrica sa din Arad, ceea ce a necesitat forta de munca suplimentara, insa procesul de recrutare a fost foarte dificil.
Si pentru japonezii de la SEWS (Sumitomo Electric Wiring System), intrati in Romania in anul 2000, cea mai mare problema este lipsa fortei de munca din judetele Hunedoara si Alba ca urmare a emigrarii.
Un alt grup german, Draxlmaier, care detine cinci fabrici pe piata romaneasca, a fost la randul sau afectata de costurile cu resursele umane.
In ceea ce privesc in vestitiile la nivel macro-economic, acestea ar putea creste la o valoare de aproximativ 8 miliarde pentru intreaga industrie, cifra de afaceri este estimata la 10 miliarde euro pentru 2010.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
Producția auto din România a avut parte de o scădere de 2.5% în ultimele 11 luni, potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România. În luna noiembrie au fost produse la fel de multe mașini ca în aceeași lună de anul trecut. (09.12)
-
Dacia a anunțat oficial deschiderea comenzilor pentru noile versiuni actualizate ale lui Sandero și Sandero Stepway. Primele exemplare vor fi livrate în primul trimestru din 2026. (09.12)
-
Tesla Model 3 Standard, cea mai accesibilă versiune a modelului electric, este acum de vânzare și în România. Pe piața noastră, cea mai ieftină versiune a lui Tesla Model 3 propune un preț de pornire de 36.990 euro. (05.12)
-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Mercedes-Benz GLB. Urmașul electric al lui EQB are o autonomie de 630 kilometri

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)