Fara meseriasi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In ultimii ani Romania a devenit atractiva pentru producatorii de componente auto. Dezvoltarea investitiilor acestor companii a dus la o penurie a mainii de lucru calificate.
Producatorii de componente auto internationali, care au investit in Romania, nu gasesc suficienta forta de munca calificata, ceea ce va duce la o crestere a salariilor in acest sector.
Unul dintre principalii investitori este grupul german Continental AG, care detine cinci fabrici in Romania a semnalat aceasta problema.
Compania Bos Automotive Products si-a extins in ultimul an activitatea din fabrica sa din Arad, ceea ce a necesitat forta de munca suplimentara, insa procesul de recrutare a fost foarte dificil.
Si pentru japonezii de la SEWS (Sumitomo Electric Wiring System), intrati in Romania in anul 2000, cea mai mare problema este lipsa fortei de munca din judetele Hunedoara si Alba ca urmare a emigrarii.
Un alt grup german, Draxlmaier, care detine cinci fabrici pe piata romaneasca, a fost la randul sau afectata de costurile cu resursele umane.
In ceea ce privesc in vestitiile la nivel macro-economic, acestea ar putea creste la o valoare de aproximativ 8 miliarde pentru intreaga industrie, cifra de afaceri este estimata la 10 miliarde euro pentru 2010.
Unul dintre principalii investitori este grupul german Continental AG, care detine cinci fabrici in Romania a semnalat aceasta problema.
Compania Bos Automotive Products si-a extins in ultimul an activitatea din fabrica sa din Arad, ceea ce a necesitat forta de munca suplimentara, insa procesul de recrutare a fost foarte dificil.
Si pentru japonezii de la SEWS (Sumitomo Electric Wiring System), intrati in Romania in anul 2000, cea mai mare problema este lipsa fortei de munca din judetele Hunedoara si Alba ca urmare a emigrarii.
Un alt grup german, Draxlmaier, care detine cinci fabrici pe piata romaneasca, a fost la randul sau afectata de costurile cu resursele umane.
In ceea ce privesc in vestitiile la nivel macro-economic, acestea ar putea creste la o valoare de aproximativ 8 miliarde pentru intreaga industrie, cifra de afaceri este estimata la 10 miliarde euro pentru 2010.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
Noul Geely EX5, SUV-ul electric al mărcii chineze, este acum disponibil și în România. Modelul electric este disponibil într-o singură configurație și propune un preț de pornire de 42.990 euro. (16.09)
-
Producția de automobile din România a avut parte de o scădere de 2.7% în ultimele 8 luni, potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România. În luna august au fost produse peste 12.300 de mașini noi în țara noastră. (16.09)
-
Autoritățile se gândesc să introducă o taxă de acces pe Transfăgărășan pentru a stopa "haosul" din zonă. Banii respectivi ar urma să fie folosiți pentru amenajarea unor parcări, dar și pentru dezvoltarea unui turism autentic. (15.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)