Fata lovita pe Kiseleff nu putea fi salvata
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ecourile accidentului care a avut loc joi in Bucuresti, pe Soseaua Kiseleff, nu s-au stins nici astazi. Moartea unei tinere studente lovite de o masina pe trecerea de pietoni si hulita nepasare a tuturor celor din jur, inclusiv a trei politisti aflati in imediata apropiere a evenimentului, au facut ca respectivul material sa suscite o multime de opinii. Majoritatea acestor pareri erau acuze directe la adresa politistilor sau reactii de furie la adresa soferitei, acestia fiind acuzati de ignoranta si lipsa de reactie in conditiile in care victima era intinsa pe marginea soselei.
Ei bine, rezultatul autopsiei fetei lovite, publicat ieri, arata ca aceasta nu avea nicio sansa sa supravietuiasca, chiar daca politistii sau femeia care a lovit-o ii acordau primul ajutor imediat. Motivul: tanara studenta a murit din cauza faptului ca impactul i-a strivit toracele, moartea survenind in urma unui stop cardio-respirator.
Mai mult, se pare ca politistii care au izolat zona accidentului au fost absolviti de orice vina de catre superiorii lor, concluziile cercetarii interne aratand ca oamenii legii au actionat in limitele normelor interne ale Politiei Romane.
Singura necunoscuta in acest moment este viteza pe care o avea masina celei care a lovit studenta, rezultatul cercetarilor urmand sa fie dat publicitatii in cursul zilei de maine.
Conform declaratiilor acesteia, in momentul accidentului rula cu 60-70 km/h, Antena 3 citand insa martorii incidentului care afirma ca viteza era mult mai mare.Automarket va va tine la curent cu desfasurarea evenimentelor din acest caz.
[poll]107[/poll] Via | Antena 3Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă




Comentarii (147)