Ferrari 599 GTB by Hamann
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Tunerii germani de la Hamann au redesenat opera Pininfarina Ferrari 599 GTB. Pentru a mai pune paie pe foc au ridicat puterea motorului la 673 de cai.
Ferrari si Hamann este o combinatie care creste pulsul oricarui fan de masini sportive italiene. Specialistii Hamann din Laupheim, Germania, au luat un Ferrari 599 GTB si i-au facut ce stiu ei mai bine: l-au tunat!
Mai intai, nemtii s-au concentrat asupra motorului Ferrari. Poate va vine sa radeti, dar baietii de la Hamann nu erau multumiti cu puterea V12-lui de 6 litri si au mai adugat 53 de cai pentru a ajunge la impresionanta cifra de 673 CP. Tunerii au redus astfel raportul masa-putere de la 2,5 la 2,3 kg pe 1CP.
De parca modelul nu ar fi avut un look indeajuns de sportiv, cei de la Hamann au facut cateva ajustari designului semnat de Pininfarina. Redesenarea partii frontale a adus un spoiler care genereaza o forta de apasare mult mai mare pe axa frontala. Bosajele rotilor au crescut in dimensiuni, amanunt care ii ofera o agresivitate mult mai mare noului 599 GTB. Redesenarea acoperisului se inscrie in linia designului partii anterioare. Prezenta unui eleron extravagant in linia designului aduce mai multa apasare aerodinamica si o stabilitate si comportament mai bun la viteze ridicate.
Desi Hamann a facut modificari si ajustari aerodinamice, acest lucru nu disturba designul original. Toate componentele aerodinamice sunt din fibra de sticla sau de carbon. Interiorul poate fi amenajat dupa dorintele fiecarui client, de la culori extravagante pana la echipament multimedia foarte avansat.
Mai intai, nemtii s-au concentrat asupra motorului Ferrari. Poate va vine sa radeti, dar baietii de la Hamann nu erau multumiti cu puterea V12-lui de 6 litri si au mai adugat 53 de cai pentru a ajunge la impresionanta cifra de 673 CP. Tunerii au redus astfel raportul masa-putere de la 2,5 la 2,3 kg pe 1CP.
De parca modelul nu ar fi avut un look indeajuns de sportiv, cei de la Hamann au facut cateva ajustari designului semnat de Pininfarina. Redesenarea partii frontale a adus un spoiler care genereaza o forta de apasare mult mai mare pe axa frontala. Bosajele rotilor au crescut in dimensiuni, amanunt care ii ofera o agresivitate mult mai mare noului 599 GTB. Redesenarea acoperisului se inscrie in linia designului partii anterioare. Prezenta unui eleron extravagant in linia designului aduce mai multa apasare aerodinamica si o stabilitate si comportament mai bun la viteze ridicate.
Desi Hamann a facut modificari si ajustari aerodinamice, acest lucru nu disturba designul original. Toate componentele aerodinamice sunt din fibra de sticla sau de carbon. Interiorul poate fi amenajat dupa dorintele fiecarui client, de la culori extravagante pana la echipament multimedia foarte avansat.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tuning
-
Irmscher, compania germană de tuning, a prezentat mai multe imagini prelucrate digital cu un Opel Astra modificat de aceasta. Modelul compact ar putea fi produs în serie limitată, iar acesta va primi o caroserie modificată, precum și un motor care să dezvolte 260 de cai putere. (02.04)
-
Compania de tuning Brabus a dezvăluit oficial noul 930 S. Noul model este bazat pe Mercedes-AMG S63 E-Performance și primește un propulsor hibrid care dezvoltă în total 930 de cai putere. (17.03)
-
Cei de la Larte Design au dezvoltat un pachet de tuning pentru BMW XM. Acesta costă 42.000 de euro și este, de departe, cel mai ambițios proiect al nemților. (27.12)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- PREMIERĂ: Ne-am întâlnit cu noul Audi Q6 e-tron. Iată 5 lucruri pe care le-am aflat!
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)