Fiat Freemont se vinde ca pâinea caldă: 15.700 de comenzi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Deşi noi toţi l-am văzut ca pe un simplu Dodge Journey cu siglă Fiat, publicul din Italia a găsit în modelul american o maşină potrivită nevoilor sale. O demonstrează comenzile pentru crossover-ul cu aer de monovolum, care au depăşit deja estimările oficialilor italieni.
La începutul lunii iunie, atunci când Freemont a păşit pentru prima dată pe pământ italian, directorii de vânzări Fiat plănuiau să vândă doar 13.000 de unităţi în 2011. Până în prezent însă, constructorul italian susţine că a reuşit să strângă 15.700 de comenzi pentru americanul cu siglă Fiat. Dacă evoluţia continuă, rezultatele din acest an ar putea să se apropie foarte mult de predicţia pentru 2012, adică 32.000 de unităţi.
Planurile italienilor au fost date peste cap în sensul bun, peninsularii fiind nevoiţi să le ceară celor de la Chrysler să mărească producţia lui Freemont. Americanii s-au conformat şi au crescut producţia lunii iunie până la 4076 de unităţi, graţie unui program prelungit impus angajaţilor.
via | egm
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Fiat in Romania
-
Fiat 124 Spider Preţ: 27.727 - 31.535 €
-
Fiat 500 facelift Preţ: 12.332 - 16.363 €
-
Fiat 500C facelift Preţ: 14.810 - 18.331 €
-
Fiat 500L Preţ: 14.491 - 23.800 €
-
Fiat 500L Living Preţ: 17.466 - 20.633 €
-
Fiat 500L Trekking Preţ: 17.755 - 21.497 €
-
Fiat 500X Preţ: 17.946 - 27.109 €
-
Fiat Doblo Panorama Preţ: 15.025 - 19.290 €
-
Fiat Fullback Preţ: n/a - 35.700 €
-
Fiat Panda facelift Preţ: 9.816 - 18.017 €
-
Fiat Punto facelift Preţ: 9.551 - 13.550 €
-
Fiat Qubo Preţ: 12.150 - 16.442 €
-
Fiat Tipo Preţ: 12.109 - 19.392 €
-
Fiat Tipo Hatchback Preţ: 13.222 - 19.282 €
-
Fiat Tipo SW Preţ: 14.293 - 20.353 €
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi din țara noastră au avut parte de o creștere de 35% în luna noiembrie. Totodată, vânzările de mașini noi au scăzut ușor în ultimele 11 luni. (02.12)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luni. Modelul producătorului de la Mioveni a fost vândut în peste 207.000 de exemplare la nivel continental. (24.11)
-
Cupra a avut parte de cel mai bun an al său de când există ca marcă. În ultimele 9 luni, marca spaniolă a vândut peste 245.000 de mașini noi la nivel mondial. (03.11)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













In general masinile americane am vazut ca sunt foarte apreciate in Italia, iar cand italienii au posibilitate sa isi cumpere o astfel de masina din propriul grup Fiat, o cumpara nu doar pentru ce o ofera ci si din mandrie, ca e de'a lor, spirititul nationalist inca existand in sangele italienilor.
Totusi, "puneri la comun" sunt multe printre producatori:
Toyota Aygo - Citroen - Peugeot
Fiat Ducato - Citroen - Peugeot
Mitsubishi iMiev - Citroen - Peugeot
Mitsubishi Outlander - Citroen - Peugeot
Fiat Doblo - Opel Combo
Mercedes Sprinter - Volkswagen
Fiat Fiorino - Peugeot Citroen
Daca Fiat Bravo, un model compact este un esec total ( inclusiv in Italia unde VW Golf se vinde de doua ori mai bine ), ce sanse crezi ca va avea un Fiat ce are dimensiuni similare cu Mercedes E-Klasse "
Comentariu anonim din 24.01.2011, la stirea cu prezentarea oficiala a lui Freemont. :)
Am mai vazut filme din astea cu masini care se vindeau ca painea calda dupa lansare (mai ales in tarile lor de origine) dupa care gogosile se desumflau ca intepate cu furca. Intr-un caz anume, s-a recurs la regandirea modelului dupa cateva luni de la lansare...
Plus, piata italiana nu e tocmai una reper mai ales fiindca e vorba de un model...hmmm..."italian". Hai sa asteptam cateva luni ca sa vedem evolutia modelului si pe piata italiana si pe cea germana care e ceva mai serioasa...nu de alta, ca sa nu bem o sampanie pe care n-o putem plati...