Fisker scapa de acuzatiile intentate de Tesla
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Scandalul care a luat nastere intre cei doi mari constructori americani de vehicule electrice, Tesla si Fisker a ajuns la final. Curtea de arbitraj din California, desemnata sa puna capat divergentelor iscate intre cele doua companii, a ajuns la un acord.
Procesul intentat de Tesla celor de la Fisker se pare ca a fost doar "apa de ploaie", curtea de arbitraj inclinand balanta in favoarea celor care au gandit conceptul Karma. Tesla, care a incercat astfel sa puna bete in roate procesului de dezvoltare a viitorului sedan de lux hibrid Fisker, s-a vazut invinsa inainte de a ajunge in fata judecatorilor.
Darryl Siry, vicepresedintele diviziei de marketing Tesla, a declarat dupa aflarea deciziei: "Tesla nu este multumita de rezultat dar continua sa se axeze pe productia proprie si pe atingerea tintelor fixate". La randul sau, Henrik Fisker, fondatorul companiei americane cu acelasi nume, a afirmat: "In ciuda implicarii in procesul Tesla, Fisker a reusit sa isi continue procesele de productie si dezvoltare".
Pentru cei care nu sunt familiarizati cu procesul intentat de Tesla, mentionam ca americanii i-au dat in judecata pe rivalii de la Fisker pentru furt intelectual. Henrik Fisker, fondatorul companiei care ii poarta numele, si Bernhard Koehler, seful operatiunilor Fisker, au fost acuzati de frauda, dupa ce au acceptat un contract de design de 875.000 de dolari cu Tesla, pentru a da nastere unui sedan electric.
Potrivit Tesla, acestia au acceptat contractul numai pentru a intra in posesia informatiilor pe care urmau apoi sa le foloseasca in dezvoltarea unui sedan electric concurent, anticipat deja de conceptul Karma. Henrik Fisker a sustinut insa intotdeauna ca acuzatiile aduse de Tesla sunt false. "Pentru noi nu este decat un proces ridicol", declarase Fisker cu ceva timp in urma.
Pentru a pune capat mai repede procesului, Fisker si Tesla au fost de acord sa apeleze la ajutorul unei curti de arbitraj. Aceasta solutie oferea un rezultat mult mai rapid decat o infatisare in fata instantei.
via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Comentarii (0)