Frankfurt LIVE: Standul verde al GM

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 13.09.2007
Opel, Chevrolet, Saab si Cadillac au constituit linia ofensiva a grupului american General Motors la Frankfurt.

General Motors a venit la Frankfurt cu un intreg arsenal verde. Fiecare brand patronat de constructorul american a prezentat solutii de reducere a emisiilor de CO2 si sisteme hibride. Spatiul expozitional a fost unul impresionant, presarat cu copacei artificiali si inviorat de ciripitul la fel de fals al pasarelelor.

Opel a fost principalul expozant al grupului, beneficiind de locuri suficiente pentru a insira intreaga gama de performanta OPC, toate versiunile EcoFlex si actualele modele aflate pe piata. La capitolul premiere, Opel a insistat asupra noii generatii a MPV-ului de clasa mica Agila, prezent intr-o paleta de culori foarte vie, pe gustul prezentelor feminine care s-au aratat foarte multumite de liniile proaspete. Pentru pasionatii simulatoarelor, Opel a pus la dispozitie un scaun si un volan furate de la Corsa OPC, numai bune sa te zgaltaie atunci cand ai nimerit in parapeti.

O alta premiera pe care o bifam in cadrul grupului GM este noul Chevrolet Aveo, micul hatchback impresionand publicul prin liniile noi si agresive. Noua generatie arata tocmai bine pentru piata din Romania, pe care speram sa debuteze cat mai curand.

Pana atunci nu ne putem multumi decat cu imaginile care demonstreaza ca Chevrolet si-a gasit in sfarsit un designer pe gustul publicului. Micul Aveo a fost insotit la standul Chevrolet de trei concepte binecunoscute, despre care va anuntam ca ar putea sta la baza viitorului Matiz. Trax, Groove si Beat au animat si au dat culoare standului dar au palit in fata celebrului Camaro Concept, un cabriolet care a facut senzatie si a starnit reactii de uimire.

Intre atatea concepte si solutii ecologice cel mai bine s-a simtit Chevrolet Volt, pe care americanii l-au adus inca o data in atentia publicului care se pare ca nu se mai satura sa admire performantele trenului de rulare si designul inovativ.

Arsenalul General Motors a fost completat de Cadillac, brandul automobilelor premium prezentand in premiera doar varianta break a modelului BLS.

Si la Saab a fost liniste, singura agitatie remarcandu-se in jurul noului si foarte mediatizatului Turbo X. Nu a fost uitat nici faceliftul modelului 9-3, cu care Saab intentioneaza sa atraga noi clienti interesati de performanta si stil.

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru