G-Klasse: Cura de tinerete
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Legendara Clasa G, lansata in 1979 si sursa de inspiratie a tuturor SUV-urilor Mercedes existente la ora actuala pe piata va fi intinerita cu ocazia celei de-a 27-a aniversari. Principalul implant va fi reprezentat de un motor diesel de ultima generatie, G 320 CDI, echipat cu filtru de particule, care dezvolta 224 CP.
Acest V6 dispune de un sistem de injectie common-rail din a treia generatie si este echipat cu injectoare piezo-electrice, cu patru supape pe cilindru si este cuplat la o cutie de viteze auomata cu sapte rapoarte (cunoscuta 7G-Tronic). G 320 CDI pare sa colecteze toate avantajele predecesorilor sai: consumul excelent al lui G 270 CDI si performantele lui G 400 CDI V8 de 250 CP.
La nivelul comportamentului de strada, G-Klasse ofera, ca intotdeauna, tot ceea ce asteptam de la un veritabil 4x4: tractiune integrala permanenta, sistemul electronic de gestionare a tractiunii 4ETS, ESP si trei pozitii diferite de reglare a diferentialului, selectabile de pe bord.
Modelul german este construit la uzina Magna Steyr din Austria, din 1979 pana astazi fiind produse nu mai putin de 186.000 de unitati.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Porsche a lansat o nouă ediție specială pentru 911. Noua ediție, numită Club Coupe, marchează 70 de ani de la înființarea Clubului Porsche din America. (07.07)
-
Land Rover a lansat o nouă ediție pentru Defender OCTA. Cea mai puternică versiune a modelului de teren aduce un pachet vizual cu accente negru pentru exterior și interior. (04.07)
-
Noua generație Jeep Compass a ajuns acum și în Europa. Modelul de specificație europeană este cel mai aerodinamic Jeep din istoria mărcii, iar acesta va fi produs în Italia. (04.07)
-
Noul Jeep Compass pentru Europa: cel mai aerodinamic model din istoria mărcii
-
J.D. Power publică topul fiabilității: Lexus și Nissan pe primele două locuri
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
-
Se scumpește rovinieta: șoferii vor plăti 50 de euro pe an, în loc de 28 de euro
-
Test Drive Pericol iminent
Comentarii (0)