GM interzice Opel in Japonia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sefii General Motors au hotarat sa nu mai exporte marca Opel in Japonia, pentru a sprijini astfel dezvoltarea marcilor care pot reprezenta mai bine aceasta piata, cum sunt Daewoo/Chevrolet.
Cel putin aceasta este decizia oficiala. Asta pentru ca cele 1800 de exemplare Opel vandute in 2005 pe teritoriul Japoniei si costurile transportului acestora pe arhipelagul nipon sunt departe de a fi profitabile. Toate acestea vin dupa ce, in anii trecuti, Opel isi planuia cate 30.000 de exemplare vandute pe an in Japonia. Insa achizitionarea coreenilor de la Daewoo a schimbat datele problemei.
In incercarea de a-si pozitiona cat mai bine noile modele Daewoo/Chevrolet pe pietele lumii, cei de la GM au marginalizat oarecum marca germana. Marcile pe care cei General Motors vor sa le transforme in “branduri planetare” sunt, pe langa Daewoo (redenumit Chevrolet), Cadillac si Saab, marci cu ajutorul carora compania americana vrea sa inceapa o ofensiva puternica pe pietele globului.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Celebrul model clasic Skoda 110 R Coupe a fost reinterpretat pentru era electrică de către Richard Svez, unul dintre designerii constructorului din Mlada Boleslav. Acesta este un studiu de design și nu va intra în producția de serie. (07.10)
-
Constructorul nipon de automobile a publicat primele imagini cu viitorul SUV Tekton. Acesta va fi produs în India, dar, ulterior, va fi exportat și pe anumite piețe globale. Încă nu știm care vor fi acestea. (07.10)
-
Constructorul chinez de automobile Zeekr, deținut de gigantul Geely, debutează oficial în România. Începând din luna octombrie, clienții au la dispoziție trei modele, iar livrările sunt programate până la finalul anului 2025. (07.10)
-
Chinezii de la Chery au testat în România noua tehnologie hibridă Chery Super Hybrid
-
Noul Subaru Crosstrek 4WILD: debutul, în premieră la Salonul Auto București
-
PREMIERĂ: Noua față Dacia. Îmbunătățirile primite de Sandero, Jogger și Logan
-
Performanță cu stil
-
REPORTAJ: Prin ce trece noul motor fabricat în România înainte să ajungă sub capota mașinii?
Comentarii (0)