GM vrea vehicul electric in 2010
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Bob Lutz, presedintele GM, a anuntat cu ocazia Salonului de la Geneva, ca grupul pe care il conduce intentioneaza sa produca in 2010 un vehicul electric. Este foarte probabil ca acel vehicul sa fie o versiune de productie a conceptului Chevy Volt, care a fost foarte bine primit la Salonul de la Detroit.
GM a declarat insa ca cel mai mare obstacol in indeplinirea acestui obiectiv este tehnologia bateriei. Bateriile lithiu-ion din prezent nu au durabilitatea si autonomia necesara pentru a satisface nevoile GM. Singura solutie este imbunatatirea performantelor acestora sau producerea unora noi.
Desi data limita pentru inceperea productiei viitorului Volt a fost fixata, GM nu este in totalitate sigur ca va putea sa o respecte. Lutz a declarat ca exista chiar o sansa de 10% ca proiectul sa esueze. "Suntem in impas in ceea ce priveste timpul si tehnologia. Este foarte probabil ca designul conceptului sa nu fie acelasi cu al versiunii de productie" a declarat presedintele GM. Mai exact, puntea fata va fi modificata deoarece este amplasata mult prea departe de cea spate pentru a putea fi construita.
In prezent, General Motors este cel mai mare producator auto care a oferit un program Electric Vehicle pentru public.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Prima imagine cu noul Mercedes-Benz Clasa C Electric: autonomie de 800 km
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua generație Renault Clio. 5 lucruri esențiale
-
Skoda prezintă noul concept Vision O. Prefigurează viitoarea generație Octavia
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
Comentarii (1)