Hartge va bate recordul de viteza cu un model pe GPL?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Pentru vehiculele hibride, alimentate cu GPL, exista doua trasaturi generale: demaraj greoi si viteza mica. Tunerii germani de la Hartge vor sa detroneze astfel de conceptii gresite si intentioneaza sa doboare recordul de viteza pentru un vehicul alimentat cu GPL.
Tunerii si-au indreptat atentia asupra unui BMW Seria 1 pe care l-au echipat cu un motor in opt cilindri botezat "Hartge 1", prezentat initial in 2005, care dezvolta 450 de cai putere. Cu toate acestea cei 450 de cai nu ar fi fost suficienti pentru doborarea recordului de viteza, asa ca tunerii germani au preparat cu atentie motorul si au reusit sa stoarca din acesta 550 de cai putere.
Cu un asemenea potential sub capota este foarte probabil ca BMW-ul pregatit de Hartge sa doboare recordul de 315,291 km/h, stabilit in 2004 de IdeeVerte Competition, un vehicul construit special pentru stabilirea acestei performante.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Tunerul Mansory a dezvoltat un pachet de modificări pentru noul BMW M5. Sistem de propulsie plug-in hybrid oferă acum 850 de cai putere, iar exteriorul a primit o serie de componente din fibră de carbon. (15.06)
-
Un dealer auto din Germania a dezvăluit un pachet de tuning pentru noua Dacia Duster. Noul model modificat este botezat Redust Sport și primește numeroase modificări vizuale, fără ca partea tehnică să fie atinsă. (18.02)
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Noua Kia Stonic: design nou și motorizare mild-hybrid
-
Noul BYD Seal 6 DM-i: model hibrid cu autonomie electrică de 105 kilometri și preț de 36.500 euro
-
Dacia anunță motorizări noi pentru Duster și Bigster: 150 CP și 4x4 cu transmisie automată
-
Mercedes-Benz va înceta producția modelelor EQE și EQE SUV în 2026
-
BMW prezintă Vision CE, un concept de scuter electric ce elimină nevoia de cască
Comentarii (0)