Hartge va bate recordul de viteza cu un model pe GPL?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Pentru vehiculele hibride, alimentate cu GPL, exista doua trasaturi generale: demaraj greoi si viteza mica. Tunerii germani de la Hartge vor sa detroneze astfel de conceptii gresite si intentioneaza sa doboare recordul de viteza pentru un vehicul alimentat cu GPL.
Tunerii si-au indreptat atentia asupra unui BMW Seria 1 pe care l-au echipat cu un motor in opt cilindri botezat "Hartge 1", prezentat initial in 2005, care dezvolta 450 de cai putere. Cu toate acestea cei 450 de cai nu ar fi fost suficienti pentru doborarea recordului de viteza, asa ca tunerii germani au preparat cu atentie motorul si au reusit sa stoarca din acesta 550 de cai putere.
Cu un asemenea potential sub capota este foarte probabil ca BMW-ul pregatit de Hartge sa doboare recordul de 315,291 km/h, stabilit in 2004 de IdeeVerte Competition, un vehicul construit special pentru stabilirea acestei performante.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Brabus a prezentat oficial noile 800 Cabrio și XL 800 Cabrio. Cele două modele bazate pe Mercedes-AMG G63 primesc un motor V8 de 800 de cai putere și dotări specifice unei mașini pregătite pentru off-road. (25.11)
-
Tunerul Mansory a dezvoltat un pachet de modificări pentru noul BMW M5. Sistem de propulsie plug-in hybrid oferă acum 850 de cai putere, iar exteriorul a primit o serie de componente din fibră de carbon. (15.06)
-
Un dealer auto din Germania a dezvăluit un pachet de tuning pentru noua Dacia Duster. Noul model modificat este botezat Redust Sport și primește numeroase modificări vizuale, fără ca partea tehnică să fie atinsă. (18.02)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii




Comentarii (0)