Hulme, un supercar creat in Noua Zeelanda
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Piata supercarurilor se va imbogati cu un nou exemplar, venit de aceasta data din Noua Zeelanda. Desi pare surprinzator, neo-zeelandezii au dezvoltat in 2005 un supercar botezat Hulme capabil sa se bata de la egal la egal cu un alt model de nisa, Caparo T1.
Se pare ca prototipul prezentat in premiera in 2005 va dispune si de o versiune de productie gata sa intre pe piata in 2008. Doar 25 de exemplare ale anonimului supercar vor fi produse in fiecare an, pretul stabilit de constructorul neo-zeelandez fiind de 450.000 de euro, o cifra obisnuita in acest segment de piata.
Designul foarte futurist al supercarului Hulme este inspirat din cel al monoposturilor de Formula 1, caroseria fiind construita in mare parte doar din fibra de carbon. Structura habitaclului este capabila sa gazduiasca doi pasageri, dotarile interioare fiind traditionale, asemanatoare celor regasite pe Caparo.
Sub capota va exista un propulsor imprumutat de la BMW capabil sa dezvolte 550 de cai putere, care va imprima cu siguranta performante notabile viitorului Helmo, masa acestuia fiind de doar 1175 de kilograme. Puterea motorului va fi transferata puntii spate prin intermediul unei cutii manuale cu 6 rapoarte, tractiunea beneficiind si de diferential autoblocant.
Supercarul neo-zeelandez a fost creat in cinstea pilotului national Denny Hulme. In viitor pentru celebrarea victoriilor lui Hulme in campionatul Can-Am din 1968 si 1970, neo-zeelandezii vor lansa probabil si o alta varianta de caroserie.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ediția specială a SUV-ului complet electric celebrează implicarea Mahindra în campionatul Formula E încă din 2014. (30.11)
-
Toyota a confirmat mai multe detalii importante despre noul GR GT, viitorul supercar al mărcii japoneze. Succesorul spiritual al lui Lexus LFA va fi dezvăluit la începutul lui decembrie. (28.11)
-
Audi a anunțat oficial o motorizare nouă pentru A6 și Q5. Cele două modele pot fi comandate acum cu un motor V6 diesel cu sistem mild-hybrid și care poate fi alimentat cu biocombustibil. (27.11)
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitoarea Dacia C-Neo, un viitor rival pentru Skoda Octavia

-
În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa

-
Dacia Sandero rămâne preferata europenilor după 10 luni

-
Irezistibil

-
CATL construiește o fabrică de baterii de 4.1 miliarde de euro în Spania






Au ales un motor cu o istorie extrem de problematica la capitolul fiabilitati si ..... vor sta parcate putinele modele construite.
Insa ce are rost atatea detalii tehnice, cati dintre voi ati condus un ferarri sau Lambo? (inafara de nfs:). Supercars are fun to wach!;