Iata masina ideala!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cititorii revistei auto electronice engleze Newcarnet au fost provocati de redactori sa isi aleaga masina ideala prin alegerea partilor componente pe care ei le considera perfecte. Practic, vizitatorii portalului britanic au avut de ales intre elementele pe care le adora la modelele existente acum pe piata, fiind nevoiti sa aleaga de la forma caroseriei si puterea motorului pana la accesorii si elemente de siguranta.
Rezultatul final este o masina foarte interesanta (foto), care dispune de partea frontala a lui Porsche Boxster si linia plafonului lui Jaguar XK. Aceasta din urma a fost insa lungita pentru a putea gazdui cinci locuri, element dorit de 68% dintre respondenti. Jantele au fost o alegere foarte interesanta, majoritatea celor chestionati optand pentru un set de jante care ii apartine lui Toyota Avensis, in dauna celor mai nervoase ale modelelor lamborghini sau Maserati.
Imaginea finala este cea a unui coupe cu patru usi, segment de piata anticipat deja de Aston Martin (prin modelul Rapide), de Porsche (prin Panamera) si mai ales de Mercedes, al carui CLS este singurul astfel de model existent deocamdata pe piata.
In ceea ce priveste motorul pe care si-l doreste majoritatea, acesta confirma apetitul tot mai crescut pentru propulsoare diesel si hibride in defavoarea celor pe benzina. In ciuda imaginii incisive a modelului, jumatate dintre subiecti au optat pentru un motor de marime medie.
Trecem la dotari, unde cei mai multi dintre chestionati au ales grupul format din aer conditionat, geamuri electrice si directie electrohidraulica. Pachetele mai luxoase, cum sunt scaunele incalzite sau chiar parbrizul cu senzori pentru stergatoare au fost si ele alese, insa de mai putini votanti. In acelasi timp, sistemul ABS si centurile de siguranta sunt cerute de foarte multi pe o masina ideala.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA




Probabil Panamera va fi cel mai mare rival al sau. CLS au destui bisnitzari din Romania.
Nu mai bine o "strutzo-camila"din banii lu'tata daca tot tre'sa conducem ceva?A... vreti ceva original si nu hibrid de origine coreano-japonezo-chinezeasca?
Ati trebui sa mai calatoriti un pic prin lume,daca aveti varsta legala,si sa vedeti ca majoritatea masinilor de succes produse in Asia sunt de inspiratie americano-germano-francezo-italiana.La modul grotesc,nu exagerez.
Daca ne specializam si noi in copii ale masinilor europene, macar acum 20 de ani am fi vandut si noi acum o"Avensis",Toyota cu profil de Opel,Kia cu spate de Peugeot 407,Ssangyong cu spate de Mercedes ML 3500,Lexus copie fidela Mercedes samd; Piata auto asiatica nu-i mica,din contra,si abunda in schimb de masini fabricate pe banda-rulanta, copii ale celor mai bine vandute modele europene,pe care in Europa nu o sa le vedeti niciodata.De ce oare?
Sa vedem si parerea amatorilor de..."modele originale"!!!
'
o noua era s-a deschis
nu sunt cuvinte pentru a o descrie
intrece orice imaginatie
rezumati-va la parerile voastre si lasati pe altii sa se exprime este o lume libera
masina aceasta asa spune
Fratilor!
E o chestie de gust!Mie imi place!
Iar tu,mai...Dee jee..ce sa te intreb? Ai masina ?
Eu am! Mai veche,e drept. Dar e a mea! Cumparata cu banii mei. Nu de la tata sau de la matusa. Iar masina mea ,desi veche, a fost o limuzina la vremea ei,si n-as schimba-o cu un Logan, daramite cu un Hummer, gratis sa le primesc ! Iar linia seamana cu ce au "incropit" PROSTII astia de cititori englezi. Ca sa vezi! Deci gustul meu estetic se aseamana cu al majoritatii alora ! Daca eu sunt sarantoc,inseamna ,prin asociere ca si AIA sunt! A! Si inca ceva:"lasa-ne" se se ortografiaza asa cum am facut-o eu! Mai du-te pe la scoala!
Dragos