Importurile de masini cresc
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Piata de masini de import din Romania a ajuns sa fie concentrata in mainile a cinci jucatori, Porsche Romania, Tiriac Auto, Renault-Nissan, GM Romania si Trust Motors.
Nu mai putin de 80 de procente din piata masinilor straine vandute anul acesta in Romania sunt detinute de cinci principali impotatori, Porsche Romania, Tiriac Auto, Renault-Nissan, GM Romania si Trust Motors.
Vanzarile acestora au crescut cu 30 la suta in 2006. Liderul pietei de import este Porsche Romania, importatorul marcilor Volkswagen, Audi, Skoda, Seat si Porsche si Bentley. Compania a vandut 23.000 de unitati in primele sapte luni ale anului si detine 27 la suta din piata. Cresterea vanzarilor Porsche Romania s-a datorat in principal noilor modele. Principale succese au fost inregistrate de modelele Seat Ibiza, Audi Q7, chiar si Volkswagen Eos care este lider pe segmentul cabrio. Cel mai vandut model a fost Skoda Octavia.
Pe locul secund in topul importatorilor se afla grupul Tiriac Auto, care dupa primul semestru a depasit la cifre de vanzari compania Renault-Nissan Romania. Tiriac Auto a comercializat circa 14.500 de unitati in primele sapte luni, cu 60 la suta peste cifrele din perioada similara a anului trecut. Succesul impresionant al Grupului Tiriac se datoreaza vanzarilor de modele Ford si Hyundai.
Pe treapta a treia a podiumului importatorilor de automobile se afla principalul perdant Renault-Nissan Romania, care la sfarsitul anului trecut se afla pe locul secund, cu 23 la suta din piata masinilor straine, iar acum are 17 procente.
Locul patru in topul vanzarilor este ocupat de General Motors Romania, importatorul cu cea mai mare crestere dintre cele mai mari cinci companii care aduc masini noi din strainatate.
Topul primilor cinci importatori este incheiat de Trust Motors, importatorul marcii Peugeot.
Vanzarile acestora au crescut cu 30 la suta in 2006. Liderul pietei de import este Porsche Romania, importatorul marcilor Volkswagen, Audi, Skoda, Seat si Porsche si Bentley. Compania a vandut 23.000 de unitati in primele sapte luni ale anului si detine 27 la suta din piata. Cresterea vanzarilor Porsche Romania s-a datorat in principal noilor modele. Principale succese au fost inregistrate de modelele Seat Ibiza, Audi Q7, chiar si Volkswagen Eos care este lider pe segmentul cabrio. Cel mai vandut model a fost Skoda Octavia.
Pe locul secund in topul importatorilor se afla grupul Tiriac Auto, care dupa primul semestru a depasit la cifre de vanzari compania Renault-Nissan Romania. Tiriac Auto a comercializat circa 14.500 de unitati in primele sapte luni, cu 60 la suta peste cifrele din perioada similara a anului trecut. Succesul impresionant al Grupului Tiriac se datoreaza vanzarilor de modele Ford si Hyundai.
Pe treapta a treia a podiumului importatorilor de automobile se afla principalul perdant Renault-Nissan Romania, care la sfarsitul anului trecut se afla pe locul secund, cu 23 la suta din piata masinilor straine, iar acum are 17 procente.
Locul patru in topul vanzarilor este ocupat de General Motors Romania, importatorul cu cea mai mare crestere dintre cele mai mari cinci companii care aduc masini noi din strainatate.
Topul primilor cinci importatori este incheiat de Trust Motors, importatorul marcii Peugeot.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
Producția de automobile din România a avut parte de o scădere de 2.7% în ultimele 8 luni, potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România. În luna august au fost produse peste 12.300 de mașini noi în țara noastră. (16.09)
-
Autoritățile se gândesc să introducă o taxă de acces pe Transfăgărășan pentru a stopa "haosul" din zonă. Banii respectivi ar urma să fie folosiți pentru amenajarea unor parcări, dar și pentru dezvoltarea unui turism autentic. (15.09)
-
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță că a fost semnat contractul pentru construcția lotului 2 al Drumului Expres Arad-Oradea. Cei aproape 40 de kilometri vor trebui finalizați în 24 de luni. (13.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)