- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
In Brazilia se vinde Logan pe bio-etanol!
Click aici pentru a vedea comentariile.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Skoda a reușit să atingă borna de 5 milioane de exemplare Fabia produse de la momentul lansării inițiale în urmă cu 26 de ani. Modelul, aflat acum la a 4-a generație, va fi produs și după 2030. (14.05)
-
Muncitorii Ford de la două fabrici din vestul Germaniei urmează să intre în grevă miercuri, a declarat șeful consiliului lor de administrație luni. (13.05)
-
Nissan a anunțat că va concedia și mai mulți angajați decât a fost stabilit inițial. Numărul angajaților care vor fi dați afară de marca japoneză se apropie de 20.000. Mai mult, Nissan va închide nu mai puțin de 7 uzine pentru a face față din punct de vedere financiar. (13.05)
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
In Brazilia se vinde Logan pe bio-etanol!
Multumesc de stirile zilnice,"AUTOMARKET"santeti BUNI,asa mai departe,SUCCES.
Ex:la noi Daewoo Cielo - in Cehia Chevrolet Nexia aceasi masina -
La noi de cenu ai intodus motoarele ecologice ca parca noi vroiam sa protejam mediul si vrajeli de genul asta sau la noi nu conteaza ca romanul cumpara orice daca e ieftin.Ar trebuii sa afcem ceva.
Cit despre faza cu bara, mie nu mi se pare bara aia mai frumoasa, e clar ca au vrut sa faca o diferentiere intre fata de Renault Logan si cea de Dacia Logan (de aici si grila diferita, care mi se pare mai frumoasa la Logan-ul Dacia)
Din punctul meu de vedere, sunt vesti bune, avem un produs originat in Romania care devine mondial
FERRARI LOGAN
de bogdan (14.04.2007, 13:17)
Eu nu am vazut oameni mai prosti ca francezii de la Renault dupac au cumparat nissan si au promovat marca acum virsa vanda loganul sub sigla nissan ;pai nu e posibil asa ceva de ce nu se vinde sub sigla dacia asa ne-am face si noi o publicitate mai mare in lume dar nu francezii fac cum vor ei. Cred ca foarte frumos am putea pune la logan si sigla ferrari ca nu ar supara pe nimeni(poate doar pe cei de la renault).Cat despre masina daca ea va fii ca cea din poza e bine dar la noi d c nu au pus bara de pe mcv la loganul normal;in alte tari facem loganul sa arate cat mai frumos si la noi il lasam asa ca nu zice nimeni nimic cred ca ar trebui sa facem ceva sa influentam felul cum va arata o masina mai ales facuta de noi.
La noi de cenu ai intodus motoarele ecologice ca parca noi vroiam sa protejam mediul si vrajeli de genul asta sau la noi nu conteaza ca romanul cumpara orice daca e ieftin.Ar trebuii sa afcem ceva."
bun, si de ce ti se par prosti francezii pana la urma?! mie mi se pare taman invers, si e normal sa speculeze comercial succesul pe care l-au (si inca il au) abut cu modelul Logan.
Masina de 5000 o sa vina de la chinezi probabil. Hyunday se vindea cu $7000 la inceput.
Dacia a fost si este o firma FALIMENTARA. Toti ajungeau in strada daca cei le la Renault nu si-au scos din buzunar ca sa incerce sa-i mentina in stare de functionalitate. Vor mai trece ani multi pana cand isi vor scoate investitia daca si-o vor scoate vreo data. Francezi au fost dintotdeauna mai ...... si au incercat sa faca un bine chiar daca nu si profit. Romani de capul lor au dovedit ca nu se pot organiza si nu ii ajuta capul sa produca ceva. Ceva simplu macar. Un tractor, o motoreta, o bicicleta macar. Romanul vrea sa fie comerciant si speculant daca se poate.
ne lamentam degeaba.
nu asa sunt pusi la respectarea legislatiei, in favoarea poporului
In legatura cu masina de 4000 euro Chery Auto produce 2 modele pe care as vrea sa le mentionez
o varianta cu motorizare 0.8L consum mediu la 90 km/h 5 litri aceleratie de la 0- 100 km/h in 30 sec 5 locuri greutate 1200 kg - pret 4000 dolari
In general motoarele int euro 4
Tiaggo Chery SUV pret 19 000
Motorizari intre 2 si 2.4L consum 90 km/h intre 7 litri si 9 litri la suta . Voteza maxima 175 km pe ora . Acceleratie de la 0-100km/h in 14 sec greutate 1800 kg detalii george_maftei@yahoo.com
Logan se vinde sub marca Dacia in toata Europa Occidentala - eu nu am nevoie de alt argument ca sa ma simt mandru ca sunt roman decat faptul ca nemtii cumpara Logan cu marca Dacia.
Special pentru "Merde": observ ca scoateti din dumneavoastra, domnule "Merde", tot ce aveti mai bun... mai linistiti-va putin! Ciuda nu face bine... Se umfla glanda si apoi nu mai judecati rational.. mai usor cu ciuda.. daca puteti..
Totusi, Renault colaboreaza cu Nissan ...si NU a cumparat Nissan. E mare diferenta !!!
Pai nicio firma serioasa nu si-a riscat numele si capitalul in romania. Francezi sunt mai intr-o ureche si au facut un gest de caritate pe care s-ar putea sa-l regrete candva. Cand Toyota a fost interesata sa deschida ceva in romania guvernul de talhari ia alungat cerand mita fara rusinare. Restul se feresc de instabilitatea politica si nu vor sa se bage in albia cu porci. Doar investitori de termen scurt si profituri dubioase dar mai ridicate risca acolo.
Si Nissan este mai mare decat Renault si este o colaborare care sa-i ajute pe piata europeana si pe francezi pe pietile unde nisan are acces.
In afara de asta, chiar nu va ganditi deloc la faptul ca o masina frumoasa, performanta necesita multi bani investiti, ceea ce duce automat la cresterea pretului de vanzare.
Scopul pentru care a fost creat loganul a fost atins, si oricum vrem sa vedem, masina are succes, fie ca va place fie ca nu. Este o masina ieftina, simpla.
Daca vrei BMW sau alte masinute cu fite, scoti mai multi bani din buzunar si gata.
Am 35.000 Km cu el si pe langa banii de benzina am platit cele 2 revizii obligatorii de 15.000 km (400 ron + 350 ron). Va doresc mult succes in parcurgerea aceleasi distante cu 750 ron cheltuieli de intretinere la superbele voastre masini SH de 9 - 10.000 euro, majoritatea avand peste 100.000 km si garantie oha. Ca doar Loganu' e conserva (la 8 - 9.000 E), n'est ce pas?