In drum spre Euro 5
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Producatorii romani de autovehicule sunt pusi in situatia de a se alinia la normele europene privind reducerea poluarii, Euro 4 si Euro 5.
In contextul in care normele Uniunii Europene privind reducerea poluarii se modifica permanent, producatorii si importatorii de autovehicule din Romania sunt pusi in situatia de a se adapta la noile cerinte.
Cel mai probabil in anul 2009 va fi adoptata Euro 5, iar din 2007 intra in vigoare si in Romania Euro 4. Cei doi producatori romani de autovehicule, Dacia si Daewoo, spun ca este in interesul sa se alature normelor europene si sa fie pregatite in acest sens, deoarece acest lucru le-ar facilita accesul pe piata comuna.
Desi se fac pregatiri pentru alinierea la Euro 5, producatorii romani inca nu au finalizat adoptarea Euro 4, stadiul actual atat pentru Dacia cat si pentru Daewoo fiind Euro3.
Primii pasi pentru alinierea la normele europe au fost facuti de Dacia, grupul Renault reusind sa realizeze expertiza tehnica de a introduce Euro 5.
Prevederile pentru Euro 5 sunt reducerea cu pana la 80% a emisiilor de pulberi in suspensie pentru autovehiculele pe motorina, reducerea cu pina la 20% a emisiilor de oxizi de azot pentru autovehiculele pe motorina si cu pina la 25% pentru autovehiculele pe benzina.
Cel mai probabil in anul 2009 va fi adoptata Euro 5, iar din 2007 intra in vigoare si in Romania Euro 4. Cei doi producatori romani de autovehicule, Dacia si Daewoo, spun ca este in interesul sa se alature normelor europene si sa fie pregatite in acest sens, deoarece acest lucru le-ar facilita accesul pe piata comuna.
Desi se fac pregatiri pentru alinierea la Euro 5, producatorii romani inca nu au finalizat adoptarea Euro 4, stadiul actual atat pentru Dacia cat si pentru Daewoo fiind Euro3.
Primii pasi pentru alinierea la normele europe au fost facuti de Dacia, grupul Renault reusind sa realizeze expertiza tehnica de a introduce Euro 5.
Prevederile pentru Euro 5 sunt reducerea cu pana la 80% a emisiilor de pulberi in suspensie pentru autovehiculele pe motorina, reducerea cu pina la 20% a emisiilor de oxizi de azot pentru autovehiculele pe motorina si cu pina la 25% pentru autovehiculele pe benzina.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
Noul Geely EX5, SUV-ul electric al mărcii chineze, este acum disponibil și în România. Modelul electric este disponibil într-o singură configurație și propune un preț de pornire de 42.990 euro. (16.09)
-
Producția de automobile din România a avut parte de o scădere de 2.7% în ultimele 8 luni, potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România. În luna august au fost produse peste 12.300 de mașini noi în țara noastră. (16.09)
-
Autoritățile se gândesc să introducă o taxă de acces pe Transfăgărășan pentru a stopa "haosul" din zonă. Banii respectivi ar urma să fie folosiți pentru amenajarea unor parcări, dar și pentru dezvoltarea unui turism autentic. (15.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)