Istoria masinilor lui Bond
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
De circa 50 de ani, filmele din seria James Bond fac istorie in lumea cinematografiei. Va anuntam ca ultima realizare din aceasta serie, "Casino Royale" a batut toate recordurile in Box Office. Dar un lucru semnificativ a celor 21 de filme cu agentul 007 sunt masinile acestuia. De-a lungul anilor, mai multe marci auto s-au intrecut in a obtine “rolul” masinii care va fi prezenta in peripetiile lui James Bond. Cea mai prezenta marca a fost Aston Martin, totul culminand cu ultima ei aparitie, anul acesta, prin modelul DBS.
Prima data cand un Aston Martin si-a facut aparitia in seria James Bond a fost in anul 1964 in "Goldfinger" cand Sir Sean Connery a condus un model DB5. Alte modele Aston care au aparut in filmele cu Bond sunt V12 Vanquish si V8 Vantage Volante. Cel mai controversat moment din istoria masinilor lui Bond a fost alegerea lui BMW Z3 in "Goldeneye" din 1995. A fost prima masina non-britanica condusa de eroul spion. Z3-ul a avut o scurta aparitie in primul rol Bond a lui Pierce Brosnan. In ciuda controverselor, banii celor de BMW le-au fost de folos producatorilor filmului, iar in "Tomorrow Never Dies" din ’97 Bond a putut fi vazut la bordul unui BMW 750iL.
Alta marca care si-a facut modelele celebre prin filmele cu Bond a fost Lotus, cu modelele Esprit S1 si Esprit Turbo. Espirit S1 a aparut in "The Spy Who Loved Me" din 1979, iar cel de-al doilea in "For Your Eyes Only" din ’81. In James Bond-ul din 1983, "Octopussy", au loc doua aparitii ciudate, Mercedes 250E si Alfa Romeo GTV. Cel mai inedit autovehicul pe care agentul nostru l-a condus a fost autobuzul AEC Regent RT-type double-decker in episodul "Live and Let Die" din 1973.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault va deschide o expoziție nouă la sediul său de la Paris. Pentru asta, marca franceză va scoate la licitație 100 de mașini istorice de serie și de competiție pentru public. (07.11)
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Prețuri noul Volkswagen T-Roc în România: start de la 28.700 euro

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Premiera lui Audi Q9, programată pentru anul 2026

-
Scout, noua marcă a Grupului VW, are deja 130.000 de comenzi pentru modelele sale












Comentarii (8)