Jaguar a "furat" directorul de marketing de la Saab
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Adrian Hallmark, şeful departamentului de vânzări al mărcii Saab, va părăsi postul său din cadrul constructorului suedez în favoarea fotoliului de director al mărcii Jaguar. Hallmark îşi va prelua noua funcţie începând cu data de 1 decembrie 2010 şi a condus departamentul de marketing al mărcii Saab din luna martie a acestui an. În trecut, Adrian Hallmark a lucrat pentru divizia americană a mărcii Volkswagen.
Mike O’Driscoll, actualul şef al mărcii Jaguar, a decis să se retragă din funcţie, iar cei de la Jaguar Land Rover au demarat ulterior o restructurare generală. Noii colegi ai lui Adrian Hallmark sunt Phil Propham, care va fi directorul de vânzări şi service al Jaguar Land Rover la nivel global, John Edwards – noul director al mărcii Land Rover şi Mike Wright, director executiv Jaguar Land Rover. Dintre aceştia, Mike Wright este cel mai în vârstă membru al echipei, având 57 de ani. Wright conduce acum departamentul de relaţii cu clienţii.
Cei patru directori noi ai corporaţiei Jaguar Land Rover vor răspunde în faţa lui Ralf Speth, directorul grupului JLR. Potrivit oficialilor acestui consorţiu, noua structură organizatorică va accelera progresul companiei şi va duce la creşterea profitului global realizat din vânzarea automobilelor Land Rover şi Jaguar.
Schimbările operate de compania deţinută de indienii de la Tata Motors implică ascultarea doleanţelor clienţilor cu mai multă atenţie.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat că va mări gama sa cu noi modele hibride începând de anul viitor. Printre noile modele se numără o versiune cu motor hibrid PHEV a SUV-ului Eletre. (27.11)
-
Marca italiană Abarth ia în considerare să relanseze modele hot hatch cu motoare pe benzină. Constructorul italian vinde în prezent doar modele electrice. (27.11)
-
Audi a anunțat o serie de schimbări importante pentru interfața utilizator din modelele bazate pe arhitecturile PPE și PPC. Actualizările vor modifica semnificativ modul în care proprietarii interacționează cu sistemul multimedia și cu volanul pe noile modele A5 și Q5 cu motoare termice, precum și pe A6 și Q6 e-tron. (27.11)

















Comentarii (0)