Kumho a lansat cel mai "subtire" cauciuc din lume

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 04.11.2008
Producatorul de anvelope Kumho a dezvoltat pneul cu cel mai mic profil din lume, destinat modelelor sport.

Kumho, companie producatoare de anvelope, va prezenta primul pneu din Seria 15 la Salonul de Tuning din Las Vegas.  Acest pneu are dimensiunile de 385/15 ZR22 si a fost dezvoltat pentru posesorii de masini sport exotice, cum ar fi Ferrari F430, Dodge Viper sau Corvette Z06. 

Inginerii Kumho au folosit proiectarea pe calculator pentru a optimiza structura zidului lateral al pneului, pentru a preveni formarea de valuri sau crapaturi pe suprafata de contact - o problema care poate aparea la viteze mari din cauza supraincalzirii.

Pneul are si capacitati run flat, asigurand aderenta acestuia la janta chiar si in cazul unei pierderi mari de presiune sau o fisura.

"Primul pneu din seria 15 este exemplul perfect a ceea ce am realizat prin devotamentul nostru in cercetare. Aceasta este una din numeroasele inovatii ale companiei noastre, printre care putem enumera aroma, fum colorat si cauciucuri de  mare viteza. Ne vom mentine pozitia de lideri in tehnologie, in timp ce ne vom urma telul de intra intre primii cinci producatori de anvelope din lume", a declarat presedintele Kumho, Sae-chul Oh.

Via | CarFanatic

Comentarii (4)

  • sunshine64sm
    Subtire cit un prezervativ
    Singura comparatie care am gasit-o, pentru ca nu se spune ce grosime are !!!
    0 0
  • andrei
    dumb
    cred ca glumesti :)) de fapt sper ca glumesti. 385/15 ZR22 astea crezi ca sunt dimensiunile unui fotomodel?
    0 0
  • razvan
    grosimea e 385*15\100 adica aprox 57mm
    0 0
  • gheorghe
    grosimea la fel ca marimea...conteaza
    am 245/35/18 si pot spune ca peretii laterali cat si portiunea pe care ruleaza cauciucul e mult mai groasa ca a unei anvelope obisnuite.mai ales ca kumho ul de mai sus ruleaza si fara aer in el-asta inseamna ca peretii laterali sunt suficienti de rigizi incat sa ramana atasati de janta chiar fara presiune in anvelopa.plus ca unii producatori monteaza si pe janta un miez solid de cauciuc ce ajuta la rulare chiar daca cedeaza complet peretii laterali de sustinere . deci e mai gros ca un trojan magnum
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru