Lamborghini Ferruccio, supercarul ucis din fasa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Lamborghini Reventon a fost vedeta grupului Volkswagen in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, supercarul italian smulgand numeroase laude din partea criticilor. Putini stiu insa ca Reventon ar fi putut fi eclipsat de un supercar mult mai rapid si cu un design mult mai agresiv, care nu a mai ajuns insa sa vada lumina zilei.
Este vorba despre Ferruccio, un model sportiv bazat pe actualul Murcielago LP640, care ar fi urmat sa fie produs in doar 10 exemplare, 5 coupe si 5 cabrio. Potrivit oficialilor Lamborghini, Ferruccio ar fi devenit cel mai rapid model din istoria brand-ului italian, supercarul fiind dezvoltat in totalitate de uzina din Sant'Agata Bolognese. Echipat cu acelasi motor V12 de 6.5 litri regasit pe LP640, Feruccio imprumuta linii de design intalnite la vechiul Lamborghini Countach.
Pule Magau, unul din designerii care au lucrat la dezvoltarea supercarului, a declarat ca atunci cand Ferruccio a fost gata, nu s-au inregistrat decat trei comenzi pentru care nu s-a platit insa nici un avans.
Pretul fixat de Lamborghini depasea cu mult 1.5 milioane de dolari, de aceea inginerii constructorului italian lucreaza acum la o versiuni cu costuri de productie mult mai reduse.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Lamborghini in Romania
-
Lamborghini Huracan LP 610-4 Preţ: 211.501 €
-
Lamborghini Huracan Performante Preţ: 234.093 €
-
Lamborghini Urus Preţ: 206.018 €
Ultimele stiri din General
-
Un nou studiu realizat de americanii de la Consumer Reports relevă care au fost cele mai fiabile mărci auto în 2025. Primele 4 locuri sunt ocupate de mărci japoneze și există o schimbare pentru primul loc. (17.12)
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
REPORTAJ: Off-road în deșertul din Maroc cu noua Dacia Duster Hybrid 4x4













Comentarii (1)