Lexus vrea rival pentru Seria 1 si A-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Lexus intentioneaza sa atace piata europeana cu un model entry-level care sa coste sub 30.000 de dolari. Principalii contracandidati, Mercedes si BMW, se bucura de un succes destul de mare pentru modele ca Seria 1 sau A-Klasse si B-Klasse.
Lexus vrea o felie din acest segment de piata si anunta ca se gandeste deja serios la un model total nou care sa ajute constructorul japonez sa atinga 150.000 de unitati vandute pe piata europeana pana in 2015. Anul acesta, Lexus intentioneaza sa atinga in Europa o cifra de vanzari de 56.000 de vehicule, un cifra relativ mica din totalul de 500.000 de unitati estimate a fi livrate pana la sfarsitul acestui an pe piata mondiala.
Intr-un interviu recent, Tokuichi Uranishi, directorul executiv al grupului Toyota, a declarat ca Lexus va deveni un adevarat rival pentru Mercedes si BMW doar daca isi va largi gama de produse. Divizia de lux a celor de la Toyota a confirmat recent lansarea coupe-ului de top LF-1, productia viitoare a unui model hibrid si dezvoltarea unui crossover cu sapte locuri care ar urma sa se vanda si in Europa.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a prezentat oficial o nouă generație pentru Stonic. Noul model de dimensiuni compacte aduce un design complet nou la exterior și la interior, precum și o serie de dotări noi și două motorizări, dintre care una mild-hybrid. (01.09)
-
Renault a confirmat oficial data lansării noii generații Clio. Noul model va fi prezentat săptămâna viitoare cu ocazia Salonului Auto de la Munchen. (01.09)
-
Tesla tocmai a deschis comenzile pentru noul Model Y Performance. În România, noul Tesla Model Y Performance pleacă de la 61.990 €. (29.08)
-
Horse Powertrains produce un nou motor de 1.2 litri mild-hybrid cu GPL în România
-
Volvo lansează noul XC70: versiune PHEV cu autonomie electrică de peste 200 km
-
Opel s-a răzgândit. Va comercializa mașini cu motoare termice și după 2028
-
Noua generație Volkswagen T-Roc: design nou și, în premieră, motorizări hibride
-
Noul Peugeot 308 facelift: siglă iluminată și autonomie crescută pentru versiunea electrică
Pentru bula de mai sus care-i sufla-n dos pe japonezi. Orice model de lexus e pe o platforma de toyota. Daca e si "comptetitiv" ... ha-ha-ha. Ma bucur ca toyota are cumparatori de calibrul tau.
In locul lor, as plati pe unul sa te linisteasca. Le faci o reclama grozava :):):):)
Toyota a realizat visul multor firme de a produce o multitudine de modele cu o platforma comuna si asta le-a oferit o flexibilitate pe piata de remarcat.
Pe o platforma mijlocie se asambleaza 10 modele vizual diferite si cu performante diferite.
Pe o platforma mare se asambleaza 10 modele atat sub emblema Toyota cat si Lexus.
Pe platforma de SUV se asambleaza modele internationale si unele europa nici nu a auzit de ele.
Cat de competitiv este acest model de productie este usor de observat pe piata internationala.
Mai toti incearca sa copie acest concept dar nu multi au succes.
Frustrarea este mare in europa si mai ales in randul samsarilor vanzatori de BMW si MBZ care s-au ingrasat pe urma unor profituri absurde.
Era timpul sa apara si concurenta reala pe acolo.
aici aveti toyota camry acelasi an -http://www.thecarconnection.com/images/gallery/tmb/4884_image.jpg
ca sa vorbim de aceasi platforma si design
aaaa si inca ceva amuzant pt voi iubitori de panarame japoneze Lexus RX a iesit mai slab la teste in SUA decat Hyundai Veracruz
sa va dea doamne doamne cuc de japonez saracilor
Despre Toyota si celelalte masini japoneze stim cu totii ce inseamna !