Lionel Messi este imaginea chinezilor de la Chery in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorul chinez Chery a dat astazi startul uneia dintre cele mai interesante colaborari din istoria auto. Brandul de lux Riich, lansat de chinezi in cursul anului trecut, va fi promovat de acum de nimeni altul decat Lionel Messi, cel mai bun fotbalist din lume in 2009 si favoritul din 2010 la aceeasi distinctie.
Anuntul colaborarii a fost facut astazi, in prima zi de presa a Salonului Auto de la Beijing, acolo unde producatorul chinez a expus 29 de modele, inclusiv patru care se bazeaza pe propulsie alternativa. Lionel Messi nu va promova brandul din China doar pe piata natala, ci si in toate tarile vest-europene, acolo unde Messi este cunoscut si apreciat pentru cariera sa.
"Messi este cel mai bun jucator de fotbal din lume, devenind astfel cel mai bun ambasador care poate sa reprezinte brandul nostru premium Riich", a declarat Jin Yibo, purtatorul de cuvant al companiei Chery. Primul model din gama Chery Riich, denumit G5, a fost lansat in China in decembrie 2009.
via | AFP | Yahoo
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Cadillac a început oficial livrările modelului electric de lux Celestiq, la 3 ani după lansarea oficială. Modelul etalon al mărcii americane are un preț de pornire de 350.000 dolari. (26.06)
-
Volvo XC60 a devenit oficial cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile. SUV-ul de dimensiuni medii a reușit să depășească vechiul Volvo 240 la acest capitol. (25.06)
-
Chinezii de la Xiaomi au stabilit un nou record pe Nurburgring. Modelul electric SU7 Ultra este cel mai rapid sedan electric de serie testat vreodată pe legendarul circuit german. (11.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Nu sunt un fin cunoscator al marcii Chery dar totusi observ ca promoveaza gama premium Rich....cu altel cuvinte, varful de gama, care totusi nu cred ca este atat de slabut pe cat il considerati
Spor la copiat..err la fabricat idei "noi".