Logan de 170 de cai putere!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In timp ce oficialii Dacia incheie inca un an pe plus din punctul de vedere al profitului asteptand urmatoarea versiune a gamei Logan, un german ne face o surpriza foarte interesanta. Numele sau este Patrick Kirfel, este pasionat de pilotaj si de tuning si detine un centru de vanzare a modelelor Renault si Dacia in Germania. Cu ce ne uimeste germanul? Acesta a avut ideea de a lua un exemplar al modelului Dacia pentru a-l modifica astfel incat sa rezulte o versiune (inca) inexistenta pe piata: Logan RS.
Scopurile sale au fost unele foarte clare: acela de a-si demonstra maiestria in modificarea unui model care a socat Europa tocmai prin simplitatea sa si acela de a atrage un anumit tip de clienti. La interior, schimbarile inseamna mai ales noile scaunele Recaro prevazute cu centuri de siguranta cu prindere in sase puncte si volanul sport de dimensiuni mici. De ce avea nevoie un Logan de un sistem atat de complex de siguranta activa? Raspuns corect: motorul pe care il are sub capota modelul construit de german scoate nu mai putin de 170 de cai putere, are o cilindree de 2.0 litri si vine direct de pe Clio RS. In acest fel, cele 1135 de kilograme ale modelului romanesc ajung de la 0 la 100 km/h in 7.8 secunde si la o viteza maxima de 200 km/h.
Sistemul de suspensii a fost modificat iar garda la sol a fost coborata pentru ca una dintre cele mai nervoase versiuni Logan construite vreodata sa fie intr-adevar dinamica. Singurul aspect care nu se prea asorteaza cu imaginea generala este reprezentat de jantele de doar 15 inch.
Dar, pentru ca toate trebuiau sa aiba un pret, germanul l-a fixat la nu mai putin de 30.000 de euro. Altfel spus, cu vreo 5000 de euro mai mult decat o Octavia RS.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Irmscher, compania germană de tuning, a prezentat mai multe imagini prelucrate digital cu un Opel Astra modificat de aceasta. Modelul compact ar putea fi produs în serie limitată, iar acesta va primi o caroserie modificată, precum și un motor care să dezvolte 260 de cai putere. (02.04)
-
Compania de tuning Brabus a dezvăluit oficial noul 930 S. Noul model este bazat pe Mercedes-AMG S63 E-Performance și primește un propulsor hibrid care dezvoltă în total 930 de cai putere. (17.03)
-
Cei de la Larte Design au dezvoltat un pachet de tuning pentru BMW XM. Acesta costă 42.000 de euro și este, de departe, cel mai ambițios proiect al nemților. (27.12)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- Noul Cupra Leon facelift: design revizuit al părții frontale și ecran central nou de 12.9 inch
asteptam sa vedem una pe strazi...
p.s mai stingeti proiectoarele si ceata mai loganistilor!!
Nici mie nu-mi place Loganul insa am argumente pro si contra cand vine vb de cumparari / vanzari.
Sarbatori fericite !!!
- Mitsubishi Evo IX
- Subaru Impreza WRX STI
- VW GTI
- Mazdaspeed3
Oricare dintre modelele enumerate este ani lumina superior unui Logan cu toate modificarile posibile, ultimele doua pentru semnificativ mai putini bani. Asta ca sa nu mai spun ca sint nenumarate masini de serie care depasesc performantele enumerate la o fractiune de pret. In general, performanta nu vine numai de la motor ci de la intreaga platforma. Ca sa nu mai vorbim de dotari, design, garantie, etc.
Ca sa si proiect, nimic rau in a incerca sa imbunatatesti performanta unei masini care altfel nu poate ridica nici cele mai mici pretentii "sportive". Am citit de curind un articol despre un Trabant puternic modificat. A spune insa ca un Logan sau Trabant modificat este superior unei masini "ADEVARATE", este exagerat. Asta ca sa nu mai spun ca a spera ca cineva va cumpara un Logan modificat pentru 30,000 Euro, este doar non-sens in opinia mea.
Numai bine!
Sarbatori fericite la toata lumea!
Ma distreza fapul ca se intereseaza nemtii de Loganul nostru.E un fapt pozitiv totusi.Ma bucur sa ma mandresc cu faptul ca mai iesim si noi "in lume"din cand in cand.
Ce ma intriga pe mine si probabil pe multi e pretul vehiculat.
Adica....undeva pe la 25-27000 de euro ptr un motor de clio,2 scaune recaro, suspensii lasate si....jante de 15 inch?:)))Cam scump motorul asta de clio....nemaivorbind de jante:)
Asadar...interesanta modificarea dar total necompetitiv pretul comparativ cu x,y,z masini.
Acum sa imi fie cu iertare, dar nu e prost ala cere cere ci ala care da.
Concluzie:mi-ar placea sa il vad si sa il conduc.
Hai noroc si "Sarbatori fericite"!
Cat despre cotetzul neamtzului,e clar ca omu a vrut sa-si promoveze marfa si a construit aceasta chestie inutila.Asa ca stimati loganari nu va ramane decat sa visati cu proiectoarele aprinse la 170 de cai.
Pretul merita!!!
Bravo nemtilor! Vai de noi cei care nu stim sa apreciem lucrul bine facut!