Louis Vuitton nu a luat Aston!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Francezii de la Louis Vuitton nu sunt noii detinatori ai brandului Aston Martin, in ciuda zvonurilor publicate de AutoBild.
Louis Vuitton au dezmintit categoric informatiile publicate de germanii de la AutoBild conform carora compania franceza a cumparat Aston Martin. Britanicii de la Autocar au reusit sa intre in legatura cu unul dintre purtatorii de cuvant al Louis Vuitton care a declarat ca "aceste zvonuri sunt niste prostii".
Francezii, detinatori ai marcilor Chandon (sampanie), Glenmorangie (scotch), Tag Heuer (ceasuri) si Louis Vuitton (imbracaminte si accesorii) spun ca nu exista nicio sansa ca ei sa cumpere Aston Martin. Desi au inaintat o oferta prin care isi afirmau dispozitia pentru cumpararea marcii auto de lux in toamna trecut, L.V. nu si-au mentinut oferta cand au aflat ca Aston costa peste 600 de milioane de euro.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Stellantis a început producția modelelor Dodge Charger pe combustie pentru anul 2026 la uzina Windsor Assembly. (04.12)
-
Uniunea Europeană va permite, în anumite condiții, vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. Mașinile noi cu acest tip de motor trebuie să fie alimentate doar cu combustibili sintetici sau cu biocombustibili. (04.12)
-
Ford a adus modelului său E-Transit Custom de dimensiuni medii câteva actualizări notabile pentru 2026, cu mai multă autonomie, putere și capacitate off-road. (03.12)
-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
Modelul Skoda 100, reinterpretat într-un concept modern

-
Skoda: 100.000 de exemplare Elroq au fost construite

-
Euro NCAP va schimba modul în care va testa mașini din 2026

-
Bugatti a construit ultimul exemplar Bolide. Preț de 4 milioane euro

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (1)