Mai multa putere pentru Audi Q7 3.0 TDI

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 08.10.2007
Audi a introdus o noua motorizare de 3.0 litri TDI in gama SUV-ului Q7. Aceasta dezvolta acum 550 Nm si 240 cai putere.

Audi anunta o noua motorizare diesel pentru SUV-ul de succes Q7, imprumutata de la coupe-ul sportiv A5 si de la noul sedan A4. Constructorul german va oferi pentru Q7 o noua versiune echipata cu un propulsor in sase cilindri de 3.0 litri TDI. SUV-ul va beneficia de 240 de cai putere si un cuplu motor de 550 Nm disponbil intre 1500 si 3250 de rpm. Performantele noului motor depasesc astfel cei 233 de cai si 500 de Nm oferiti de vechiul propulsor de 3.0 litri.

Potrivit comunicatului oficial, noul motor imprima o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 8.5 secunde si o viteza maxima de 216 km/h. La aceste performante se adauga consumul mediu de doar 9.8 litri la 100 km, o imbunatatire cu 0.7 l/100 km fata de vechiul propulsor.

In prezent, in Germania, versiunea de 3.0 litri TDI a modelului Q7 este cea mai bine vanduta din toata gama de motorizari a SUV-ului Audi. Noua versiune a intrat deja in vanzare si este disponibila la un pret cuprins intre 51.200 si 72.300 de euro.

Comentarii (10)

  • Incepe sa prinda contur...
    ...dar inca mai este loc de mai bine! Asteptam cu nerabdare w12-le TDI !!!
    0 0
  • hmmmmmm
    De 2 ani am 4.2 TDI(primul A8-4.2TDI). Nu l-as schimba cu nimic in lume decat cu w12. Sunt supersatisfacut..
    0 0
  • Diesel.........
    Inteleg sa iti iei diesel atunci cand iti cumperi o masina nu tocmai scumpa, gandindu-te ca poti sa economisesti niste bani prin consumul redus. Insa cand iti permiti un Audi A8 cu motor de 4.2, nu prea vad ce ar putea sa ma faca sa NU aleg benzina(banii pe combustibil nu cred ca mai sunt o problema). Nu am pus acest comentariu din rautate, insa mi-ar placea sa mi se dea un argument solid.
    0 0
  • shooter
    DA, diesel
    De ce diesel ? Pai eu unul m-am obisnuit cu diesel-ul ... mai bine zis cu TDI-ul. Mi se pare mult mai comod de condus in oras , pot fi mult mai neglijent in schimbarea vitezelor la turatii mici / normale , lipsa de cuplu a benzinei la turatii mici ma scoate din sarite in oras. Cand e de alergat intr-adevar benzina e jos palaria , dar cum 90% merg in oras si fac vreo 2000 km pe luna nu se compara. D-aia diesel ! Depinde de necesitatile omului.
    0 0
  • Tot diesel....
    Nu cred ca atunci cand ai un motor de peste 4 litri poti sa zici ca nu ai cuplu la turatie joasa. Am mentionat un A8 cu motor de 4.2. Iar la o astfel de masina, in cazul in care ai o cutie automata, chiar nu mai conteaza in oras. Ma refer in cazul unui motor de peste 3 litri la care nu prea se poate spune ca nu "detine" cuplu. Nu vad iar rostul de ati lua o decapotabila diesel. Cred ca ar fi intradevar un moment de neuitat sa te duci pe faleza seara cu cerul deasupra capului si sa iti macine rasnitza sub capota.
    0 0
  • pt. Diesel
    Domnul meu..
    Ai foarte mare dreptate. In momentul in care iti poti permite sa dai 130.000 pe o masina s-ar subantelege ca nu te mai uiti la banii de benzina..Dar, chiar daca am bani. De ce sa-i arunc???? Intre v12 benzina si v10 TDI facand abstractie de consum ( 20 versus 8.5 , prefer TDI-ul. Senzatia de acceleratie este cu totul alta. Este o senzatie de avion care decoleaza. Lucrul asta nu-l poti gasi la benzina care te bruscheaza. Diferenta de 1s intre ele nu stiu cat se face de simtita. Pe de alta parte, comfortul de a alimenta la Arad si apoi de a mai pune motorina la Munchen iar ma face sa aleg TDI. De ce sa nu pun si 16000 Euro( diferenta intre cele consumuri la cei 140.000Km facuti in 2 ani ) pe care ii am in buzunar si pot face o vacanta cu ei. Sunt de aruncat?
    1 0
  • respect
    Multumesc pentru niste argumente cat se poate de solide. Eu unul mi-am exprimat doar parerea din punctul de vedere al unuia care e pasionat de sunet,feel si altele. Insa acum vad clar de ce unii prefera dieselul, si mi se pare de bun simt.
    0 0
  • simon francisc
    tdi 4 ever
    dupa parerea mea cea mai tare motorizare o are
    W touareg V 10 TDI.Nu o dau ptr. nimic in lume.
    Am la bord 160 000 km parcursi iar cons. mediu este de 14/100 km.Ptr.500 eur. s-a facut un chip tuning ajungandu-se la 990Nm!!!!!!! respectiv
    380 CP.V max 250 km/h limitat electronic la o turatie de 4200 rot/min.Nu stiu daca modelul Q7 W12TDI cu o masa mult mai mare stie mai multe!!
    Daca e asa at. a sosit timpul sa-mi schimb masina.
    Cine nu a condus V10 TDI nu stie ce a pierdut.
    Vremea benzinarilor apune!!!!
    Respect
    1 0
  • Ovidiu
    Diferenta intre cel de 233 cai si cel de 240 e din soft. exact ceea ce face chiptuning' creste cuplu mult, creste puterea putinel si scate consumul cu 5%. Si pentru asta iti iau o gramada de bani in plus(fabrica).
    0 0
  • Eu am un Q7 4.2 FSI modificat la 420cp am dat pe el 100.000 am avut si un W touareg V 10 tdi si prefer benzina e altceva .Pentru cei care nu stiu W touareg e mai greu decat un Q7
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru