Mai multa putere pentru Audi Q7 3.0 TDI
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi anunta o noua motorizare diesel pentru SUV-ul de succes Q7, imprumutata de la coupe-ul sportiv A5 si de la noul sedan A4. Constructorul german va oferi pentru Q7 o noua versiune echipata cu un propulsor in sase cilindri de 3.0 litri TDI. SUV-ul va beneficia de 240 de cai putere si un cuplu motor de 550 Nm disponbil intre 1500 si 3250 de rpm. Performantele noului motor depasesc astfel cei 233 de cai si 500 de Nm oferiti de vechiul propulsor de 3.0 litri.
Potrivit comunicatului oficial, noul motor imprima o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 8.5 secunde si o viteza maxima de 216 km/h. La aceste performante se adauga consumul mediu de doar 9.8 litri la 100 km, o imbunatatire cu 0.7 l/100 km fata de vechiul propulsor.
In prezent, in Germania, versiunea de 3.0 litri TDI a modelului Q7 este cea mai bine vanduta din toata gama de motorizari a SUV-ului Audi. Noua versiune a intrat deja in vanzare si este disponibila la un pret cuprins intre 51.200 si 72.300 de euro.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Chevrolet a prezentat oficial noul Corvette ZR1, cea mai puternică versiune din istoria modelului. Noul model primește un motor V8 de 1080 de cai putere și un pachet aerodinamic nou. (26.07)
-
Mini a prezentat oficial noua echipare John Cooper Works pentru modelul Cooper S. Noul model aduce un pachet vizual mai agresiv și ornamente vizuale exclusive. (25.07)
-
BMW a lansat oficial noul pachet de accesorii vizuale M Performance Parts pentru noua generație M5. Pachetul aduce mai multe elemente vizuale noi din fibră de carbon. (25.07)
-
FOTOSPION: Primele imagini cu noul BMW Seria 7 facelift. Ar putea fi lansat în 2026
-
Am găsit deșertul Sahara din România alături de Hyundai Tucson facelift
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitoarea generație BMW X5. Versiuni cu motoare termice și electrice
-
Koenigsegg Gemera renunță la motorul în 3 cilindri
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Renault Austral facelift. Lansare în 2025
Ai foarte mare dreptate. In momentul in care iti poti permite sa dai 130.000 pe o masina s-ar subantelege ca nu te mai uiti la banii de benzina..Dar, chiar daca am bani. De ce sa-i arunc???? Intre v12 benzina si v10 TDI facand abstractie de consum ( 20 versus 8.5 , prefer TDI-ul. Senzatia de acceleratie este cu totul alta. Este o senzatie de avion care decoleaza. Lucrul asta nu-l poti gasi la benzina care te bruscheaza. Diferenta de 1s intre ele nu stiu cat se face de simtita. Pe de alta parte, comfortul de a alimenta la Arad si apoi de a mai pune motorina la Munchen iar ma face sa aleg TDI. De ce sa nu pun si 16000 Euro( diferenta intre cele consumuri la cei 140.000Km facuti in 2 ani ) pe care ii am in buzunar si pot face o vacanta cu ei. Sunt de aruncat?
W touareg V 10 TDI.Nu o dau ptr. nimic in lume.
Am la bord 160 000 km parcursi iar cons. mediu este de 14/100 km.Ptr.500 eur. s-a facut un chip tuning ajungandu-se la 990Nm!!!!!!! respectiv
380 CP.V max 250 km/h limitat electronic la o turatie de 4200 rot/min.Nu stiu daca modelul Q7 W12TDI cu o masa mult mai mare stie mai multe!!
Daca e asa at. a sosit timpul sa-mi schimb masina.
Cine nu a condus V10 TDI nu stie ce a pierdut.
Vremea benzinarilor apune!!!!
Respect