Marca Hyundai a devenit mai cunoscută graţie Cupei Mondiale 2010
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un studiu realizat de Echo Research a relevat faptul că marca Hyundai a înregistrat cea mai mare creştere a notorietăţii dintre toţi sponsorii ai Cupei Mondiale 2010. Acest studiu vine alături de numeroase rapoarte care au ilustrat succesul mărcii Hyundai în ceea ce priveşte imaginea de marcă graţie parteneriatului pe care l-a semnat cu FIFA ca partener al Cupei Mondiale 2010. Notorietatea mărcii Hyundai a crescut cu 5%, iar traficul pe portalul acestei mărci a crescut şi el semnificativ. Creşterea de notorietate a fost înregistrată în Marea Britanie în rândul a 1.000 de respondenţi. Conştientizarea mărcii a crescut de trei ori în Olanda în perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA 2010.
Atât bărbaţii, cât şi femeile au contribuit la creşterea notorietăţii Hyundai în decursul Campionatului Mondial 2010. Cea mai semnificativă contribuţie au avut-o femeile cu vârste cuprinse între 20 şi 29 de ani, respectiv bărbaţii între 30 şi 39 de ani.
Cei de la Hyundai au fost subiectul a 5% din totalul discuţiilor online purtate în timpul Cupei Mondiale 2010, spun cei de la compania de cercetare de piaţă Nielsen McKinsey. Astfel, Hyundai s-a plasat pe locul şase în clasamentul celor mai comentante mărci partener a Cupei Mondiale 2010 din Africa de Sud.Căutările online din Marea Britanie care vizau Hyundai au crescut cu 10%, ridicând marca Hyundai în topul sectorului auto. Întregul sector auto în mediul online a înregistrat o creştere a căutărilor mai mică de trei procente în decursul Campionatului Mondial de Fotbal din 2010. Hyundai a obţinut promovare internaţională la un nivel înalt graţie statutului de partener oficial al acestei competiţii, pentru care a furnizat peste 600 de autovehicule de protocol. Cei dela Hyundai au prezentat meciurile de fotbal din Campionatul Mondial 2010 în faţa a 2.5 milioane de suporteri care s-au aflat în cele 20 de parcuri Hyundai Fan Park şi au urmărit meciul pe ecrane de 60 de metri pătraţi.
"Ambiţia Hyundai este de a deveni unul dintre primii cinci producători de autovehicule la nivel european şi în ultimii ani am făcut paşi importanţi spre atingerea acestui scop.
Prezenţa noastră foarte vizibilă pe continent în timpul Cupei Mondiale ne-a ajutat să sporim notorietatea mărcii, oferindu-ne o platformă solidă pe care să ne ridicăm cota de piaţă prin comercializarea modelelor destinate pieţei europene.", a declarat Allan Rushforth, vicepreşedinte Hyundai Motor Europe.Via | Hyundai
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Viitorul BMW M3 va primi și un motor pe benzină pe lângă versiunea electrică deja confirmată. Specificațiile nu au fost încă dezvăluite. (01.05)
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Comentarii (0)