Masina, al doilea birou!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cercetatorii de la Skoda au ajuns, in urma unui studiu, la concluzia ca masina din viitor va fi pentru sofer ca un birou pe patru roti.
Centrul de Studii a Viitorului de la Skoda a intocmit o cercetare prin care s-a ajuns la concluzia ca pana in 2050 masina personala va ajunge un birou pe roti.
Tot mai multi conducatori auto isi petrec din ce in ce mai mult timp la volanul masinii lor. Din cauza traficului, numeroaselor deplasari sau impactului telefonului mobil asupra relatilor de orice fel, masina personala poate fi folosita ca un al doilea birou.
Dezvoltarea tehnologiei si implementarea elementelor robotizate intr-o masina duce la imbunatirea securitatii traficului si face ca soferul sa poata sa-si foloseasca timpul petrecut in masina in scopuri mult mai utile. Soferii vor putea in viitor sa priveasca stirile de la TV, sa raspunda la e-mail-uri sau sa aiba conferinte video, si asta in timp ce conduc masina.
Rezultatele studiului au fost deja reflectate in evolutia conceptelor de la Skoda, Joyster prezentat recent la Paris, este dotat cu un laptop amplasat in zona bordului. Studiul arata ca producatorii de masini vor folosi tehnologia care utilizeaza mai mult simtul tactil. Bazat pe senzori de avertizare, sistemul poate anunta so0ferul de diferite pericole, prin vibrarea scaunului soferului, tehnologie deja folosita pe modelele Citroen. Se crede ca acest sistem va fi mult imbunatit si va evolua pentru a avea utilizari mult mai largi. Autostrazile automate sunt pe cale de a fi introduse, sistemul utilizat foloseste ghidarea prin satelit a masinilor aflate in trafic, pentru a mentine viteza ridicata si in acelasi timp constanta, lucru care asigura o distanta egala intre automobile.
Dr Frank Shaw de la Centru de Studiu a Viitorului a afirmat:” Tehnologia va face ca masinile sa fie mai sigure, mai curate, si mult mai inteligente. De asemenea, tehnologia va reusi sa rupa dependenta de petrol. Masina viitorului va fi mult mai prietenoasa cu mediul si cu utilizatorul, un cyber calatorind prin spatiu”.
Tot mai multi conducatori auto isi petrec din ce in ce mai mult timp la volanul masinii lor. Din cauza traficului, numeroaselor deplasari sau impactului telefonului mobil asupra relatilor de orice fel, masina personala poate fi folosita ca un al doilea birou.
Dezvoltarea tehnologiei si implementarea elementelor robotizate intr-o masina duce la imbunatirea securitatii traficului si face ca soferul sa poata sa-si foloseasca timpul petrecut in masina in scopuri mult mai utile. Soferii vor putea in viitor sa priveasca stirile de la TV, sa raspunda la e-mail-uri sau sa aiba conferinte video, si asta in timp ce conduc masina.
Rezultatele studiului au fost deja reflectate in evolutia conceptelor de la Skoda, Joyster prezentat recent la Paris, este dotat cu un laptop amplasat in zona bordului. Studiul arata ca producatorii de masini vor folosi tehnologia care utilizeaza mai mult simtul tactil. Bazat pe senzori de avertizare, sistemul poate anunta so0ferul de diferite pericole, prin vibrarea scaunului soferului, tehnologie deja folosita pe modelele Citroen. Se crede ca acest sistem va fi mult imbunatit si va evolua pentru a avea utilizari mult mai largi. Autostrazile automate sunt pe cale de a fi introduse, sistemul utilizat foloseste ghidarea prin satelit a masinilor aflate in trafic, pentru a mentine viteza ridicata si in acelasi timp constanta, lucru care asigura o distanta egala intre automobile.
Dr Frank Shaw de la Centru de Studiu a Viitorului a afirmat:” Tehnologia va face ca masinile sa fie mai sigure, mai curate, si mult mai inteligente. De asemenea, tehnologia va reusi sa rupa dependenta de petrol. Masina viitorului va fi mult mai prietenoasa cu mediul si cu utilizatorul, un cyber calatorind prin spatiu”.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
Renault va deschide o expoziție nouă la sediul său de la Paris. Pentru asta, marca franceză va scoate la licitație 100 de mașini istorice de serie și de competiție pentru public. (07.11)
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Prețuri noul Volkswagen T-Roc în România: start de la 28.700 euro

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Premiera lui Audi Q9, programată pentru anul 2026

-
Scout, noua marcă a Grupului VW, are deja 130.000 de comenzi pentru modelele sale

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)