Masina, al doilea birou!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cercetatorii de la Skoda au ajuns, in urma unui studiu, la concluzia ca masina din viitor va fi pentru sofer ca un birou pe patru roti.
Centrul de Studii a Viitorului de la Skoda a intocmit o cercetare prin care s-a ajuns la concluzia ca pana in 2050 masina personala va ajunge un birou pe roti.
Tot mai multi conducatori auto isi petrec din ce in ce mai mult timp la volanul masinii lor. Din cauza traficului, numeroaselor deplasari sau impactului telefonului mobil asupra relatilor de orice fel, masina personala poate fi folosita ca un al doilea birou.
Dezvoltarea tehnologiei si implementarea elementelor robotizate intr-o masina duce la imbunatirea securitatii traficului si face ca soferul sa poata sa-si foloseasca timpul petrecut in masina in scopuri mult mai utile. Soferii vor putea in viitor sa priveasca stirile de la TV, sa raspunda la e-mail-uri sau sa aiba conferinte video, si asta in timp ce conduc masina.
Rezultatele studiului au fost deja reflectate in evolutia conceptelor de la Skoda, Joyster prezentat recent la Paris, este dotat cu un laptop amplasat in zona bordului. Studiul arata ca producatorii de masini vor folosi tehnologia care utilizeaza mai mult simtul tactil. . Bazat pe senzori de avertizare, sistemul poate anunta so0ferul de diferite pericole, prin vibrarea scaunului soferului, tehnologie deja folosita pe modelele Citroen. Se crede ca acest sistem va fi mult imbunatit si va evolua pentru a avea utilizari mult mai largi. Autostrazile automate sunt pe cale de a fi introduse, sistemul utilizat foloseste ghidarea prin satelit a masinilor aflate in trafic, pentru a mentine viteza ridicata si in acelasi timp constanta, lucru care asigura o distanta egala intre automobile
Dr Frank Shaw de la Centru de Studiu a Viitorului a afirmat:” Tehnologia va face ca masinile sa fie mai sigure, mai curate, si mult mai inteligente. De asemenea, tehnologia va reusi sa rupa dependenta de petrol. Masina viitorului va fi mult mai prietenoasa cu mediul si cu utilizatorul, un cyber calatorind prin spatiu”.
Tot mai multi conducatori auto isi petrec din ce in ce mai mult timp la volanul masinii lor. Din cauza traficului, numeroaselor deplasari sau impactului telefonului mobil asupra relatilor de orice fel, masina personala poate fi folosita ca un al doilea birou.
Dezvoltarea tehnologiei si implementarea elementelor robotizate intr-o masina duce la imbunatirea securitatii traficului si face ca soferul sa poata sa-si foloseasca timpul petrecut in masina in scopuri mult mai utile. Soferii vor putea in viitor sa priveasca stirile de la TV, sa raspunda la e-mail-uri sau sa aiba conferinte video, si asta in timp ce conduc masina.
Rezultatele studiului au fost deja reflectate in evolutia conceptelor de la Skoda, Joyster prezentat recent la Paris, este dotat cu un laptop amplasat in zona bordului. Studiul arata ca producatorii de masini vor folosi tehnologia care utilizeaza mai mult simtul tactil. . Bazat pe senzori de avertizare, sistemul poate anunta so0ferul de diferite pericole, prin vibrarea scaunului soferului, tehnologie deja folosita pe modelele Citroen. Se crede ca acest sistem va fi mult imbunatit si va evolua pentru a avea utilizari mult mai largi. Autostrazile automate sunt pe cale de a fi introduse, sistemul utilizat foloseste ghidarea prin satelit a masinilor aflate in trafic, pentru a mentine viteza ridicata si in acelasi timp constanta, lucru care asigura o distanta egala intre automobile
Dr Frank Shaw de la Centru de Studiu a Viitorului a afirmat:” Tehnologia va face ca masinile sa fie mai sigure, mai curate, si mult mai inteligente. De asemenea, tehnologia va reusi sa rupa dependenta de petrol. Masina viitorului va fi mult mai prietenoasa cu mediul si cu utilizatorul, un cyber calatorind prin spatiu”.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
- Marea transformare
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- Noua Mazda Arata este un concept care anunță un viitor SUV electric pentru China
- BYD Seagull va ajunge în Europa din 2025. Rival direct pentru Dacia Spring
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)