Mazda 3 redesenat. Subtil.
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mazda 3 a trecut pe la salonul de infrumusetare. Si, ca de obicei in cazul ultimelor modele care au beneficiat de facelift-uri, nu se remarca foarte multe elemente noi. Trebuie sa ai privirea foarte fina pentru a observa diferentele subtile la nivelul grilei frontale si al blocurilor optice. Probabil asta este si sensul unui facelift: masina se simte bine in pielea ei fara a se schimba vizibil.
Schimbarile sunt atat de subtile incat Mazda se chinuie sa ne explice diferentele. Astfel, aflam ca parasocurile frontale si posterioare au fost redesenate. Ni se spune faptul ca pliul care incepe din interiorul blocurilor optoce nu coboara brusc de aceasta data, ci se curbeaza spre partea superioara, pentru o separare mai clara intre capota si parasocuri. Pe de alta parte, se vede faptul ca nervurile capotei sunt mai scurte decat pana acum. In spate, stopurile au un fond negru. Atat pentru exterior.
In interior, aceeasi poveste. Mai multe nuante si culori pentru habitaclu, plus insertii cromate pe plansa de bord.
Versiunile superioare beneficiaza de cadrane noi. Din punct de vedere practic, putem aminti noua forma a portbagajului modelului cu patru usi, ale carui dimensiuni au fost regandite pentru cresterea procentului util. Apare si un sistem de start fara cheie, pe langa noul sistem audio care poate stoca pana la 3000 de piese.Motorizarile raman cele din vechile cataloage, singurele diferente notabile resimtindu-se la consumuri. Aceasta datorita coeficientului aerodinamic mai bun. Avem, asadar, aceleasi 1.4/84 CP, 1.6/105 CP si 2.0/150 CP, ultimul beneficiind de aportul unei noi transmisii cu sase rapoarte. Cele doua versiuni turbodiesel de 1.6 litri scot 90, respectiv 109 CP. In sfarsit, cutia de viteze automata cu patru rapoarte este ameliorata de inginerii niponi.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Emmanuel Macron, președintele Franței, va avea o mașină nouă. Aceasta este un DS N°8 creat special pentru administrația prezidențială și este prima mașină prezidențială a Franței care este electrică. (09.05)
-
Mercedes-AMG a publicat mai multe imagini oficiale noi cu o viitoare berlină de performanță. Noul model este considerat succesorul variantei cu 4 uși a lui AMG GT, iar lansarea oficială va avea loc la vară. (09.05)
-
Noul Renault 5 Turbo 3E, cea mai puternică versiune a modelului electric, a primit deja 850 de comenzi într-o săptămână. Prețul de pornire al celui mai puternic Renault 5 din istorie este de 155.000 euro. (08.05)
-
Primele imagini cu viitorul Volvo XC70: modelul revine după aproape 10 ani
-
Noua Toyota Corolla Cross facelift: linie de echipare nouă GR Sport
-
Ford Kuga primește un pachet de design nou: jante de 20 de inch și plafon negru
-
Renault deschide comenzile pentru noul motor hibrid E-Tech 160 în România: start de la 24.700 euro
-
Viitoarele modele Scout vor avea motoare Volkswagen produse în Mexic
Comentarii (0)