Nissan se aliaza cu Microsoft
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nissan North America va ataca piata publicitara prin intermediul unei aliante cu gigantul Microsoft.
Divizia americana a celor de la Nissan a semnat o alianta cu Microsoft. Nissan va demara o campanie publicitara agresiva postata pe propietatile online a corporatiei Microsoft.
Astfel, aceasta alianta va apropia Nissan de clientii Microsoft care folosesc MSN, Windows Live, Live Search, Xbox sau Windows Mobile. De asemenea, cei de la Nissan vor lucra cu expertii de la Microsoft pentru strategiile publicitare care sa indeplineasca targetul de piata planuit de japonezi.
Jan Thompson, vicepresedintele diviziei americane Nissan a declarat:” Potentialii clienti Nissan petrec tot mai mult timp pe internet, ceea ce va duce la o crestere semnificativa a audientei pentru compania noastra”.
Prin canalele digitale detinute de Microsoft, numarul persoanelor care vor accesa spoturile Nissan va creste semnificativ, prin sistemele de jocuri Xbox video, PC-uri, sau telefoane mobile cu acces la internet, la circa 465 milioane. Numarul va creste si mai mult odata cu introducerea spoturilor in Windows Live, Xbox Live si Microsoft Office Online.
Astfel, aceasta alianta va apropia Nissan de clientii Microsoft care folosesc MSN, Windows Live, Live Search, Xbox sau Windows Mobile. De asemenea, cei de la Nissan vor lucra cu expertii de la Microsoft pentru strategiile publicitare care sa indeplineasca targetul de piata planuit de japonezi.
Jan Thompson, vicepresedintele diviziei americane Nissan a declarat:” Potentialii clienti Nissan petrec tot mai mult timp pe internet, ceea ce va duce la o crestere semnificativa a audientei pentru compania noastra”.
Prin canalele digitale detinute de Microsoft, numarul persoanelor care vor accesa spoturile Nissan va creste semnificativ, prin sistemele de jocuri Xbox video, PC-uri, sau telefoane mobile cu acces la internet, la circa 465 milioane. Numarul va creste si mai mult odata cu introducerea spoturilor in Windows Live, Xbox Live si Microsoft Office Online.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
Grupul JLR nu poate relua producția de mașini la mai bine de două săptămâni după ce a fost ținta unui atac cibernetic. Există temeri că mai mulți furnizori ai grupului britanic ar putea da faliment din această cauză. (16.09)
-
Pentru a marca retragerea celebrului Civic Type R din Europa, Honda a lansat o hartă interactivă cu peste 120 de drumuri, din Europa, ideale pentru condus. Transfăgărășanul este, desigur, pe listă. (11.09)
-
BMW i-a făcut cadou lui Papa Leon al XIV-lea o motocicletă R 18 Transcontinental. Vehiculul va fi scos la licitație în luna octombrie pentru a susține un scop caritabil. Suma rezultată din licitație va fi donată către mai multe proiecte de ajutorare a copiilor dintr-o țară africană. (10.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)