Nissan se aliaza cu Microsoft
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nissan North America va ataca piata publicitara prin intermediul unei aliante cu gigantul Microsoft.
Divizia americana a celor de la Nissan a semnat o alianta cu Microsoft. Nissan va demara o campanie publicitara agresiva postata pe propietatile online a corporatiei Microsoft.
Astfel, aceasta alianta va apropia Nissan de clientii Microsoft care folosesc MSN, Windows Live, Live Search, Xbox sau Windows Mobile. De asemenea, cei de la Nissan vor lucra cu expertii de la Microsoft pentru strategiile publicitare care sa indeplineasca targetul de piata planuit de japonezi.
Jan Thompson, vicepresedintele diviziei americane Nissan a declarat:” Potentialii clienti Nissan petrec tot mai mult timp pe internet, ceea ce va duce la o crestere semnificativa a audientei pentru compania noastra”.
Prin canalele digitale detinute de Microsoft, numarul persoanelor care vor accesa spoturile Nissan va creste semnificativ, prin sistemele de jocuri Xbox video, PC-uri, sau telefoane mobile cu acces la internet, la circa 465 milioane. Numarul va creste si mai mult odata cu introducerea spoturilor in Windows Live, Xbox Live si Microsoft Office Online.
Astfel, aceasta alianta va apropia Nissan de clientii Microsoft care folosesc MSN, Windows Live, Live Search, Xbox sau Windows Mobile. De asemenea, cei de la Nissan vor lucra cu expertii de la Microsoft pentru strategiile publicitare care sa indeplineasca targetul de piata planuit de japonezi.
Jan Thompson, vicepresedintele diviziei americane Nissan a declarat:” Potentialii clienti Nissan petrec tot mai mult timp pe internet, ceea ce va duce la o crestere semnificativa a audientei pentru compania noastra”.
Prin canalele digitale detinute de Microsoft, numarul persoanelor care vor accesa spoturile Nissan va creste semnificativ, prin sistemele de jocuri Xbox video, PC-uri, sau telefoane mobile cu acces la internet, la circa 465 milioane. Numarul va creste si mai mult odata cu introducerea spoturilor in Windows Live, Xbox Live si Microsoft Office Online.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
Adrian Mardell, CEO-ul Jaguar Land Rover, a anunțat că va pleca de la conducerea grupului britanic la finalul acestui an. Oficialul britanic se va pensiona după 35 de ani petrecuți la Grupul Jaguar Land Rover. (01.08)
-
Renault a anunțat oficial noul său CEO. Acesta este François Provost, care va prelua conducerea grupului francez începând din 31 iulie. (31.07)
-
Mercedes-Benz Vito împlinește 30 de ani de existență. De-a lungul celor 4 decenii de producție, modelul utilitar al mărcii germane a cunoscut 3 generații și numeroase configurații de caroserie, propulsoare și trenuri de rulare. (30.07)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)